پیام زنوزی به تراکتور: پایدارتر، پر ستاره تر!


سرویس خبر شماره: 2010021
1 آوریل 1403 در 8:10 ب.ظ.
1000 امتیاز خبر|

4نقطه نظر

محمدرضا زنوزی با انتشار پیام نوروزی به هواداران تراکتورسازی قول جالبی داد.

پیام زنوزی به تراکتور: پایدارتر، پر ستاره تر!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمدرضا زنوزی که مدتی در رسانه ها حضور نداشت، اخیرا پس از فوت همسرش و همدردی تراکتورسازی ها و فوتبالی ها بیشتر در عرصه فوتبال دیده می شود.

او اکنون به عنوان مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری خود پیام سال نو را منتشر کرده است که البته بیشتر آن به مسائل غیر فوتبالی مربوط می شود.

اما در پایان این پیام آمده است: باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتورسازی در راستای ایجاد نشاط برای جوانان خطه آذربایجان با ثباتی مثال زدنی و ستاره های بیشتر نسبت به سال های گذشته نمایش درخشانی را در یک سال گذشته در فوتبال کشورمان ارائه کرد و به عنوان پیش از این اعلام شده بود که هواداران عزیز تراکتور برای فصل آینده قویتر از فصل جاری در مسابقات مداخله خواهد کرد تا شاهد قهرمانی و شادی هواداران این تیم به حول قوه الهی باشیم.

او به نوعی با این پیام نشان داد که در سال جدید هم از کار پاکو خمس حمایت خواهد کرد و احتمالا در فصل بیست و چهارم نیز روی نیمکت تراکتورسازی خواهد نشست.

زنوزی در این پیام به هواداران تراکتور نیز قول خرید بازیکنان بزرگتر را داد تا تراکتور بتواند به پنجره پر سر و صدا تابستانی خود بپردازد.

مجله اخبار فوتبال داخلی