پیام قطر: تیم ملی دلش برای این ستاره تنگ شده است!

هافبک ایرانی الوکره درباره گل خود به السیلیه گفت: یکی از گل هایم کافی نبود و متاسفانه در وقت اضافه گل خوردیم و بازی را واگذار کردیم، اما الوکره به لطف خدا فصل را خیلی خوب به پایان رساندیم. باشگاه در 20 سال گذشته نتوانست جزو سه تیم برتر لیگ ستارگان باشد که امسال این اتفاق افتاد و ما در نیمه نهایی جام امیر و فینال جام اوریدو بودیم، امیدوارم که ما وضعیت ما را در فصل آینده بهتر خواهد کرد.

ابراهیمی که فصل پردرآمدی را در الوکره قطر سپری کرد، پس از فینال جام اوریدو مقابل السیلیه در مصاحبه اختصاصی با ورزش 3 در ورزشگاه گفت: «این یک بازی مشخص بود. جاسم بن حمد. در دوحه بعد از سوم شدن در لیگ ستارگان به نیمه نهایی امیر کاپ هم رفتیم اما متاسفانه مقابل الغرافه شکست خوردیم اما به فینال جام اوریدو رسیدیم و در نهایت مقابل السیلیه شکست خوردیم.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: در جام جهانی گذشته عملکردی داشتیم که هیچکس انتظارش را نداشت اما با بدشانسی صعود نکردیم. انشاالله با کیفیت بازیکنان فعلی تیم ملی در گروه خوبی قرار می گیریم و به مرحله بعد صعود می کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امید ابراهیمی در بازی دوشنبه شب الوکره مقابل السیلیه علیرغم بردن یک پنالتی و گلزنی اما در نهایت نتوانست با تیمش به قهرمانی جام حذفی اوریدو (ستاره ها) برسد. و بدون جام زمین را ترک کرد. .

ابراهیمی درباره تیمش در فصل آینده گفت: سال گذشته با الوکره قرارداد دو فصلی بستم و هنوز یک سال از قراردادم با این باشگاه باقی مانده است.

لژیونر ایرانی الوکره امیدوار است به تیم ملی بازگردد و در جام جهانی 2022 شرکت کند.

وی در خصوص غیبتش در اردوهای اخیر تیم ملی ایران گفت: مطمئنا از صمیم قلب دلم برای تیم ملی تنگ شده و قطعا هر بازیکنی دوست دارد با افتخار پیراهن تیم ملی کشورش را بپوشد. من هفت هشت سال در تیم ملی حضور داشتم و با افتخار بازی کردم اما در چند اردو شرکت نکردم اما به عنوان یک بازیکن حرفه ای تمام تلاشم را می کنم تا بهتر کار کنم و بتوانم به ملی پوشانم کمک کنم. تیم

ابراهیمی در خصوص امید به حضور در جام جهانی 2022 گفت: هیچ بازیکنی نیست که تلاش نکند و همیشه سعی می کنم عملکرد خوبی داشته باشم. قبل از جام جهانی می خواهم بهترین بازی هایم را انجام دهم تا نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنم.

وی در خصوص شکست غیرمنتظره 5 بر 4 تیم الوکره مقابل السیلیه گفت: متأسفانه در بازی امروز هیچ ملی پوشی در اختیار نداشتیم اما سعی کردیم فصل را به بهترین شکل به پایان برسانیم اما نشد. به وقوع پیوستن.”

لژیونر ایرانی که یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی در جام جهانی 2018 بود، درباره شانس ایران برای صعود از مرحله گروهی به جام جهانی قطر گفت: همانطور که همه بازیکنان تیم ملی در تاریخ حضور داشتند. فوتبال ایران اما الان نسل هایی در تیم ملی وجود دارد که از لژیونرها تشکیل شده و در اروپا بازی می کند که کیفیت بسیار بالایی دارد.به نظر من با توجه به بازیکنانی که الان در تیم ملی حضور دارند و تجربه دارند. با حضور در جام جهانی قبلی، انتظار می رود از مرحله گروهی صعود کند و این نسل می تواند چنین چیزی را درک کند.


سرویس خبر شماره: 1817117 |
09 فروردين 1401 ساعت 00:33 |
20,911 |

8نظرات

حیف که نمی توانیم دوباره قهرمان شویم