پیام مهم ساپینتو به فریلنسرهای از راه دور / ناراحتی شدید از مسائل حاشیه ای مطرح شده در رسانه ها

برخی از امانوف به عنوان اولین جدایی از آبی ها یاد می کنند و حتی صحبت هایی مبنی بر رفتن او به تیم گل گهر مطرح شد اما حیدر افسری سرپرست این تیم خبر مذکور را تکذیب کرد. در ادامه به جدایی سجاد شهباززاده می پردازد. مهاجمی که با وجود فرصتی که ساپینتو به او داده است، هنوز برای آبی ها گلزنی نکرده است.

ریکاردو ساپینتو اما در واکنش به این خبر طی تماسی که با مسئولان باشگاه داشت، هیچ یک از این خبرها را تایید نکرد و گفت با نفراتی که در اختیار دارد ادامه خواهد داد. او از این خبر در رسانه ها ناراحت است زیرا نه او و نه رسانه های باشگاهی در این باره اظهار نظری نکرده اند. مهمتر از همه، هنوز 7 هفته تا پایان نیم فصل و باز شدن پنجره زمستانی باقی مانده است.

با وجود اینکه تمرینات استقلال این روزها تعطیل است اما بازیکنان این تیم تمرینات ویژه ای را زیر نظر مربی بدنساز دنبال می کنند و کادر فنی این تیم برای انجام تمرینات با تمامی بازیکنان در تماس است. انتظار می رود تمرین استقلال از پنجشنبه هفته آینده در تهران آغاز شود.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

ریکاردو ساپینتو از باشگاه خواسته است که خبر جدایی بازیکنان را تکذیب کند و هیچ بازیکنی را در لیست فروش تیم قرار نداده و به همکاری با این بازیکنان ادامه خواهد داد.