پیانیچ: کار با ژاوی بسیار خاص و جذاب است


این بازیکن بوسنیایی فصل گذشته به صورت قرضی به بشیکتاش ترکیه رفت و یکی از بازیکنانی بود که از اخراج رونالد کومان خوشحال بود زیرا شانس بازگشت به نیوکمپ و اثبات توانایی هایش را داشت.
پیانیچ درباره تجربه همکاری با این سرمربی جوان افزود: ژاوی برای من همیشه یکی از بهترین هافبک های دنیا بوده است و حالا باید بگویم که تجربه همکاری با او برایم بسیار خاص و جذاب بوده است. “
او درباره فصل پیش رو و احتمال ادامه حضورش در بارسلونا گفت: تا سال 2024 با بارسلونا قرارداد دارم امسال زیر نظر ژاوی به عنوان مربی جدید کار خواهم کرد و امیدوارم فصل بسیار خوبی برای من اعلام شود. و برای این تیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

میرالم پیانیچ هافبک بارسلونا از اینکه تحت هدایت ژاوی هرناندز قرار دارد بسیار خوشحال است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حضور ژاوی روی نیمکت بارسلونا شرایط این تیم را تا حد زیادی تغییر داده و به بازیکنان انگیزه زیادی داده است.
حتی بسیاری از بازیکنانی که در این مدت خود را به بازیکنان بارسا اضافه کردند نیز معتقدند حضور این مربی جوان کاتالان نقش مهمی در تصمیم آنها برای پیوستن به این تیم داشته است.
به نظر می رسد پیانیچ نیز از این قاعده مستثنی نبوده و این بازیکن تحت تاثیر سبک بازی و تمرین و همچنین رفتار این مربی قرار گرفته است.
این هافبک بارسلونا در گفتگو با پرتال فناتیک گفت: ژاوی همیشه یکی از الگوهای من به عنوان یک هافبک و یک هافبک بوده است و سال ها همیشه با تحسین و علاقه دنبالش می کردم.


سرویس خبر شماره: 1835359
04 مرداد 1401 ساعت 12:30 ب.ظ |
2.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر