پیراهنی که مسئول بازگرداندن بیرو به فرم ایده آلش است


سرویس خبر شماره: 2007856
19 مارس 1402 در 9:02 ب.ظ.
9.2 هزار |

14نقطه نظر

علی بیرانوند ستاره داربی می شود؟ با وجود گل های فولاد در این بازی، او همچنان مطمئن ترین دروازه بان لیگ است.

پیراهنی که مسئول بازگرداندن بیرو به فرم ایده آلش است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علیرضا بیرانوند و دروازه بانان جوان پرسپولیس رابطه بسیار خوبی با ولسلی ننکا، مربی دروازه بان های برزیلی این تیم در یک فصل و نیم گذشته داشتند.

نانکا که به دلیل اخلاق و ارتباط با بازیکنان و سایر اعضای تیم یکی از برجسته ترین مربیان خارجی تاریخ پرسپولیس به شمار می رفت، در کارهای فنی نیز شهرت داشت و بیرانوند و سایر دروازه بانان همیشه از کار او تعریف می کردند.
البته پس از جدایی یحیی گل محمدی، این مربی نیز به صورت توافقی قرارداد خود را فسخ کرد و رفت تا عثمر به دنبال مربی دروازه بان ها باشد.

یورسی انیسیو سرمربی برزیلی سابق تیم های ملی عربستان، الشباب این کشور و بوتافوگو برزیل در فاصله بسیار نزدیک به اولین دیدار نیم فصل دوم به پرسپولیس آمد. این مربی سال ها پیش در کادر فنی تیم زیر 15 سال برزیل به دستور دروازه بان معروف آلیسون بکر فعالیت می کرد.

1999725

حالا در شرایطی که بیرانوند در چهار بازی سه گل بد دریافت کرده است، جورسی وظیفه دارد در آستانه دربی دروازه بان اصلی تیمش را به شرایط ایده آل گذشته بازگرداند.

البته به نظر می رسد مشکل بیرو در هفته های اخیر بیشتر روانی باشد تا فنی، اما این مربی باتجربه و رزومه اش می تواند در چهار روز آینده به شماره یک سرخ ها کمک کند.

جورسی هنوز نتوانسته با متولیان پرسپولیس ارتباط نزدیکی برقرار کند اما با عناصر تمرینی پویا می تواند حال و هوای بیرو را تغییر دهد و او را برای دیدار بزرگ پیش رو آماده کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی