پیراهن ایران در جام جهانی کجاست؟

آلمان
مثل همیشه، اولین پیراهن آلمانی با رنگ های سفید و مشکی طراحی شده است. یک پیراهن سفید با نوار مشکی پهن در وسط. لوگوی فدراسیون فوتبال آلمان و چهار ستاره به نشانه چهار قهرمانی جام جهانی در وسط پیراهن به جای سمت چپ و داخل همان نوار مشکی قرار گرفته است. پرچم آلمان به صورت نوارهای باریک روی یقه و پایین پیراهن تعبیه شده است.

زمینه لباس دوم بلژیک سفید است و آدیداس از الگوی رنگی خاصی روی سرآستین، آرم فدراسیون فوتبال و لوگوی آدیداس و همچنین در لبه پایین پیراهن استفاده کرده است.

مکزیک
آدیداس برای طراحی پیراهن اول مکزیک در جام جهانی 2022 به رنگ سبز سنتی تیم بازگشت و روی سینه این پیراهن نقش هفت و هشت وجود دارد که شکل زیبایی به پیراهن اول مکزیکی ها بخشیده است. روی یقه و شانه های پیراهن نوارهای قرمز نازکی وجود دارد. لوگوی فدراسیون فوتبال مکزیک روی سینه این پیراهن طرح جدیدی دارد.

پیراهن اول، دوم و سوم تیم ملی اکوادور یکی از نمایندگان آمریکای جنوبی توسط شرکت Marathon تولید شد. پیراهن اصلی اکوادور زرد است.

اما پیراهن دوم مکزیک طراحی زیبا و قابل توجهی دارد. در زمینه کرم رنگ، از نمادهایی استفاده شده است که به تمدن های قبل از ورود مهاجران اسپانیایی باز می گردد. از رنگ سبز نیز غافل نشده است و نوار نازکی از این رنگ روی یقه پیراهن نمایان است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که هشتاد و سه روز تا آغاز جام جهانی قطر باقی مانده است، در روزهای اخیر تعداد زیادی از تیم های حاضر در این رقابت ها پیراهن های جدید خود را برای حضور در بزرگترین مسابقات فوتبال در اختیار دارند. مسابقات در جهان؛ آنها تشخیص دادند

بلژیک
در طراحی پیراهن اول تیم ملی بلژیک، آدیداس قسمت جلوی پیراهن را به رنگ قرمز ساده و بدون طرح خاصی تولید کرد، اما خلاقیت طراحان آدیداس در آستین ها به چشم می خورد. منظره ای از شعله های آتش بر روی پس زمینه سیاه از اشتیاق سوزان بلژیکی ها برای پیروزی در این فصل خبر می دهد.

اما لباس دوم آلبی سلسته در این دوره به رنگ بنفش خواهد بود و از موتیف Sol de Mayo (خورشید ماه می) استفاده شده است که به نقش خورشید بر روی پرچم آرژانتین اشاره دارد. از این طرح در قسمت پایین این لباس نیز استفاده شده است.


سرویس خبر شماره: 1841061
07 سپتامبر 1401 در 23:22 |
27.6 هزار |

28نقطه نظر

رونمایی ها آغاز شد؛ عناب، طلا و ارغوانی!

آرژانتین
لباس تیم ملی آرژانتین از طرح راه راه پهن آبی آسمانی و سفید استفاده می کند و یقه، سر آستین ها و شانه ها همگی مشکی هستند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

در روزهای اخیر پیراهن جدید بسیاری از تیم های جام جهانی 2022 به صورت رسمی رونمایی شده است.

پیراهن ایران در جام جهانی کجاست؟

اکوادور
در حالی که طبق پیش بینی ها اکثر پیراهن های تیم های ملی حاضر در جام جهانی توسط سه شرکت آدیداس، نایک و پوما تولید شده است، برخی دیگر از شرکت های تولید کننده پوشاک ورزشی نیز با چند تیم ملی در جام جهانی قطر حضور خواهند داشت.

صربستان
لباس صربستان برای جام جهانی قطر توسط اسپانسر تیم ملی این کشور یعنی پوما طراحی و تولید شده است. پیراهن اول به رنگ قرمز تیره و پیراهن دوم سفید با طرح های طلایی در جلوی پیراهن طراحی شده است.

اما آدیداس برای پیراهن دوم باز هم از رنگ فرخنده ارسی استفاده شده در جام جهانی 2014 در طراحی پیراهن جدید استفاده کرد. در جام جهانی قبلی، پیراهن دوم آلمان سبز بود، اما بعد از شکست آن رقابت، آدیداس تصمیم گرفت از رنگ استفاده شده در جام جهانی برزیل برای پیراهن دوم استفاده کند، آلمان و همچنین نوار روی سینه لباس اول. پیراهن، برای پیراهن های این دوره.

اسپانیا
آدیداس به عنوان اسپانسر تیم ملی اسپانیا رسما لباس های لاروخا را برای جام جهانی 2022 ارائه کرده است.طراحی لباس دوم اسپانیا مورد توجه قرار گرفته است. این پیراهن شبیه طرح پیراهن اسپانیا در جام جهانی 1982 است. مسابقاتی که توسط اسپانیایی ها برگزار می شود.

ژاپن
طبق معمول اولین کیت ژاپن آبی و برای کیت دوم از سفید استفاده شده است. در بیانیه فدراسیون فوتبال این کشور آمده است: طرح پیراهن بر اساس فرم اوریگامی خواهد بود. اوریگامی نام یک کاردستی ژاپنی برای کودکان است که از گذشته در این کشور رواج داشته و اکنون به عنوان یک اثر فرهنگی بر روی پیراهن تیم ژاپنی قرار خواهد گرفت.