پیروزی استقلال مقابل سرمربی تیم ملی

در گزارش این دیدار که رسانه رسمی استقلال منتشر کرد، تصریح شده است: پوشان آبی در بیشتر دقایق این دیدار برتر از حریف ظاهر شد. استقلال در هر دو نیمه از ترکیب متفاوتی استفاده کرد و چند تعویض انجام داد.

این چهارمین و آخرین بازی تدارکاتی پایتخت با لباس آبی در تیم ترکیه بود و تیم فوتبال استقلال فردا (جمعه) به تهران بازخواهد گشت.

تیم فوتبال استقلال در چهارمین و آخرین بازی تدارکاتی خود در تیم ترکیه موفق شد با پیروزی زمین را ترک کند.

استقلال در اولین بازی دوستانه خود مقابل گنچلربیر با تساوی بدون گل متوقف شد، در بازی برگشت با نتیجه 2 بر صفر از فاتح کاراگومروک پیش افتاد و در نهایت در بازی سوم مقابل کچی اورن گوجو با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. .



مجله اخبار فوتبال داخلی

از نکات حاشیه ای این دیدار می توان به حضور دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در محل برگزاری این دیدار تدارکاتی اشاره کرد که این دیدار را از نزدیک دنبال کرد.

به گزارش “ورزه سه”، شاگردان ریکاردو ساپینتو که چند روزی است در ترکیه تمرینات خود را آغاز کرده اند، در ادامه دیدارهای دوستانه خود مقابل تیم سومقاییت آذربایجان قرار گرفتند.

بلوز که به دنبال حضوری قدرتمند در فصل جدید لیگ برتر است، موفق شد با تک گل مهدی مهدی پور از سد سومقایت عبور کند و پیروز از زمین بیرون بیاید.


سرویس خبر شماره: 1835716
آگوست 06, 1401 @ 9:46 بعد از ظهر |
13.8K |

11نقطه نظر

آخرین دیدار تدارکاتی شاگردان ساپینتو اردوی ترکیه