پیروز قربانی و کنایه ای خاص به جواد نکونام


سرویس خبر شماره: 2007861
19 مارس 1402 در 9:22 ب.ظ.
9.9 هزار |

12نقطه نظر

نمی دانم خیانت است یا نه.

پیروز قربانی سرمربی نفت و گاز گچساران به صحبت های جواد نکونام واکنش نشان داد.

پیروز قربانی و کنایه ای خاص به جواد نکونام

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پیروز قربانی، سرمربی نفت و گاز گچساران در نشست خبری پس از دیدار مقابل آریو اسلامشهر که با شکست یک بر صفر تیمش همراه بود، گفت: از شرایط بازی راضی نبودم چون بازی زشتی بود. من اصلا فوتبال زشت را دوست ندارم. من در دقیقه 50 در خط میانی گفتم که بلد نیستم زشت بازی کنم و برنده شوم. من نمی خواهم و اینطور تمرین نمی کنم. این را چندین بار به بازیکنانم گفته ام. اولین بار است که از بازیکنانم انتقاد می کنم اما متاسفانه گوش نمی دهند. من از دست بازیکنانم خیلی عصبانی هستم. ما مسابقاتی را می‌بازیم که همه چیز در دستان ماست. در دقیقه 96 بازی با فجر صاحب یک کرنر شدیم. در این بازی یک کرنر گرفتیم. من نتوانستم به برخی بازیکنان یادآوری کنم که مسئولیت پذیر باشند و این نقطه ضعف من است. در کل بازی زشتی بود و من این فوتبال را دوست نداشتم.

1997891

وی درباره شرایط استقلال گفت: به نظر من شرایط استقلال برای کادرفنی و مدیریت استقلال زشت است. هر روز مصاحبه می کنند. به زودی اتفاقی می افتد، می گویند جانبازان این را نگویند یا بگویند وگرنه خیانت است. آقا این چیه به عنوان یک فریلنسر سابق فقط برای شما آرزوی موفقیت دارم. گاهی حرفی برای گفتن نداریم. اگر کادر فنی به یک سمت برود و مدیریت به سمت دیگر برود، نتیجه خوبی نخواهیم گرفت.

پیشکسوت استقلال در واکنش به صحبت های جواد نکونام ادامه داد: هر دو طرف می خواهند دوستان را دور هم جمع کنند و من ترجیح می دهم نظری ندهم. امیدوارم به خاطر هواداران استقلال و رهبرشان پسرم که خیلی استقلالی است این تیم دربی و عنوان قهرمانی را کسب کند. حالا نمی دانم اگر گفتم استقلال قهرمان لیگ می شود خیانت است یا نه! برای تیم بزرگی مثل استقلال این شکاف بین کادرفنی و مدیریت بسیار جدی است.

مجله اخبار فوتبال داخلی