پیشاهنگ ستاره بزرگ به شغل باشگاه آبی می رسد

باشگاه چلسی قصد دارد مدیر ورزشی فعلی سالزبورگ را به خدمت بگیرد. روزنامه انگلیسی اتلتیک در گزارشی نوشت که به تعویق افتادن بازی های لیگ برتر و فرا رسیدن رقابت های داخلی این فرصت را برای مالکان چلسی ایجاد کرده است تا به مشکلات و کاستی های باشگاه رسیدگی کنند.

کریستف فروند 46 ساله از سال 2015 مدیر ورزشی باشگاه سالزبورگ اتریش است و در این مدت توانست استعدادهای زیادی را به باشگاه خود منتقل کند که برخی از آنها امروزه به عنوان ستاره های فوتبال اروپا شناخته می شوند، بازیکنانی مانند سادیو مانه، ارلینگ هالند. ، نابی کیتا، دایو اوپامکانو، کریم آدمی و … گزینه دیگر چلسی برای سمت مدیر ورزشی گفته می شود الیور مینتزلاف بوده است.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

پس از پایان نقل و انتقالات تابستانی، توماس توخل از چلسی جدا شد و گراهام پاتر جایگزین او شد. تاد بولی، مالک آمریکایی باشگاه، که مدت هاست به دنبال یک مدیر ورزشی جدید برای هدایت پروژه باشگاه در کنار سرمربی است، برای این کار به کاشف ارلینگ هالند چشم دوخته است. کریستف فروند، مدیر ورزشی فعلی باشگاه سالزبورگ اتریش طی روزهای آینده رسما به عنوان مدیر ورزشی جدید چلسی معرفی خواهد شد. گراهام پاتر موافقت خود را برای همکاری با او اعلام کرده و می خواهد پروژه چلسی را با این سرمربی اتریشی پیش ببرد. انتظار می رود چلسی به زودی با سالزبورگ برای جذب کریستوف فروند به توافق برسد.