پیشنهاد جیم راتکلیف برای منچستریونایتد ضربه بزرگی را متحمل شد زیرا صلح سبز در بیانیه ای انفجاری او را به شستشوی ورزشی متهم کرد – اخبار و انتقال اخبار من یونایتد

این سخنگو افزود که پذیرش پیشنهاد رتکلیف به منزله پذیرش پول کثیف است و در نهایت برای همه طرف ها منفی خواهد بود.

با توجه به علاقه‌مندی به نفت و گاز، پلاستیک و مواد شیمیایی کشاورزی، INEOS یک هت تریک از مضرات زیست‌محیطی به نام خود دارد. آنها در صدر جدول تولید پلاستیک در بریتانیا هستند و یکی از بلندترین صداها به نفع فرکینگ هستند.

همچنین تایید شد که میلیاردر اینئوس ساعاتی قبل از اعلام عمومی خود با سران یونایتد مذاکره کرده است.

اخیرا رتکلیف از طریق سخنگویی قصد خود را برای خرید یونایتد اعلام کرد و تایید کرد که در روند مناقصه شرکت خواهد کرد.

راتکلیف مالک OGC Nice است و به فرمول 1، دوچرخه سواری، اتحادیه راگبی و حتی قایقرانی علاقه دارد.

https://thepeoplesperson.com/2023/01/21/jim-ratcliffes-man-united-bid-suffers-huge-blow-as-greenpeace-accuses-him-of-sportswashing-in-explosive-statement-258566/ منبع:

آینه گزارش می دهد، “این اقدام خشم طرفداران محیط زیست را برانگیخته است، آنها متقاعد شده اند که ارتباط INEOS با چندین موسسه ورزشی تاکتیکی است که برای جلب توجه از آسیبی که آنها ادعا می کنند شیوه های تجاری شرکت به کره زمین وارد می کند، طراحی شده است.”

سخنگوی صلح سبز از یونایتد خواست تا بررسی کند که آیا می‌خواهد وجهه خود را با درگیر شدن در بحث‌های فعال با دشمن کره زمین خراب کند یا خیر.


صلح سبز از منچستریونایتد خواسته است که از پیشنهادات سر جیم رتکلیف خودداری کند.

پیشنهاد رتکلیف به طور گسترده با استقبال مثبت روبرو شد و گری نویل حتی وزن خود را پشت سر این پیرمرد 71 ساله انداخت.

اما یونایتد اولین شرکت ورزشی متعلق به اینئوس نخواهد بود.

با این حال، صلح سبز در بیانیه‌ای از این اقدام انتقاد کرده و آن را «شستشوی ورزشی» نامیده است.

یکی از سخنگویان صلح سبز انگلیس گفت: «پذیرفتن این پیشنهاد یک گل به خودی وحشتناک برای منچستریونایتد خواهد بود. غول پتروشیمی INEOS جدیدترین شرکت سوخت فسیلی است که تلاش می کند از یک ورزش محبوب برای منحرف کردن تمرکز از تجارت ویران کننده آب و هوا استفاده کند.