پیشنهاد نجومی و باورنکردنی باشگاه استقلال/ از جزئیات قرارداد اطلاعی ندارم

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: اینکه بخواهیم همه مشکلات را کنار بگذاریم و روی باشگاه های دیگر تمرکز کنیم کار درستی نیست. این هنر مدیریت باشگاه پرسپولیس بود که با همکاری هیئت مدیره مشکل را حل کرد اما آنها (استکلال) باشگاه خودشان را به حاشیه بردند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

وی ادامه داد: از جزئیات قرارداد که فسخ شده یا قرارداد جدیدی منعقد شده اطلاعی ندارم. باشگاه هیچ توضیحی در این مورد نداد و هر رقمی که آقای درویش اعلام کرد درست است.

خبیری در پاسخ به اینکه رقم اعلام شده 14 میلیارد و 400 میلیون تومان برای تمدید قرارداد بیرانوند غیرقابل باور است، گفت: همانطور که غیرقابل باور است که باشگاه رقیب می خواست 120 میلیارد به علیرضا بیرانوند بدهد، هنر ما بود. مدیریتی که توانستیم دیجیات را در چارچوب مشخصی با بیرانوند قرارداد ببندیم. چرا باور نکنیم؟ علاوه بر این، این فقط یک سوال مالی نیست.

حسین خبیری در گفت وگو با شبکه خبر در واکنش به حاشیه سازی بیرانوند در روزهای اخیر به پرسپولیس گفت: آقای بیرانوند ما را به حاشیه نبرده است. البته تیم رقیب آمد و پیشنهاد داد. بحرانی است که دوستان عزیز در باشگاه رقیب ایجاد کردند وگرنه علیرضا بیرانوند هیچ کاری نمی کرد!

وی ادامه داد: باشگاه رقیب (استقلال) پیشنهاد نجومی و باورنکردنی داد که ما این بحران را مدیریت کردیم و خوشبختانه مدیریت باشگاه به آن افتخار کرد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص تمدید قرارداد علیرضا بیرانوند گفت: قراردادها در سازمان لیگ ثبت شده و علاوه بر آن تمامی قراردادهای باشگاه پرسپولیس در کدال به روز می شود زیرا در بورس هستیم.