پیشکسوتان پرسپولیس سر یحیی را با چکش نزنید!/ به بازی خوب امتیاز نمی دهند/ دیابه و لوکادیا قرار است با این شرایط زوج ترسناکی شوند.

اعتزیری تصریح کرد: افت پرسپولیس به یک نفر یا یک پست محدود نمی شود و فکر می کنم همه اعضای تیم از کادرفنی گرفته تا بازیکنان در شرایط روحی خوبی نیستند. فکر می کنم همه بازیکنان در شرایط بدنی خوبی هستند و فقط نیاز به ریکاوری روحی و روانی دارند تا شرایط ایده آل را پیدا کنند و بعد از جام جهانی با قدرت بیشتری به مسابقات نزدیک شوند.

وی افزود: وقتی تیم های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس سقوط می کنند، خروج از آن شرایط زمان می برد. از شما جانبازان عزیز تقاضا دارم انتقادات مخرب نکنید. همه باید برای سربلندی پرسپولیس راه حلی نشان دهیم نه اینکه آن را تخریب کنیم. تیم یحیی قوی است و قطعا شانس اول قهرمانی هستیم.

وی در پاسخ به اینکه برخی تصور می کنند این دو مهاجم به دلیل شباهت، برای حضور همزمان در تیم مناسب نیستند، گفت: درست است که سبک بازی دیاباته و لوکادیا شبیه هم است اما این بازیکنان می توانند مکمل یکدیگر باشند و کار کنند. خوب. . من با آن مخالفم و اصرار دارم که اگر این دو بازیکن به فرم ایده آل خود برسند، هر تیمی باید از آنها بترسد.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

سهراب عزیری پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد این تیم مقابل ملوان که با برتری یک بر صفر ارتش سرخ همراه شد به خبرنگار ما گفت: هیجان انگیز نبود و هر دو تیم خوب بازی نکردند. اگر واقع بینانه نگاه کنیم، متاسفانه پرسپولیس در بازی های گذشته خوب بازی نکرده است، اما خدا را شکر می توانیم از بازی ها امتیاز بگیریم. در هر صورت گرفتن سه امتیاز از انزلی کار ساده ای نیست. به خصوص در این شرایط که ملوان در انتهای جدول قرار داشت و برای پیروزی در این دیدار و رسیدن به شرایط خوب آتش می گرفت. من چندین بار با انزلی بازی کرده ام و می دانم که بازی در این ورزشگاه چقدر سخت است، اما پسران ما توانایی خود را نشان دادند و توانستند با دست پر زمین را ترک کنند. من به غیرت بازیکنان سلام می کنم.

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره عملکرد لوکادیا و دیاباته در خط حمله پرسپولیس گفت: لوکادیا به عنوان بازیکنی که به تازگی وارد فوتبال ایران شده است، توانایی های خود را به خوبی نشان داد؛ در حالی که این بازیکن در خط حمله پرسپولیسی ها به میدان رفت. این بازیکن کادربندی خوبی است و آمار گلزنی بالایی دارد و قطعا در نیم فصل دوم عملکرد بسیار بهتری خواهد داشت. دیابه در دوران حضورش در استقلال نشان داد که فوتبالیست توانمندی است و با وجود جثه بسیار خوبی در زمین بازی می کند اما هنوز از نظر بدنی آماده نیست و زمانی که به آمادگی کامل برسد می تواند به پرسپولیس کمک کند.

وی درباره افت پرسپولیس در هفته های اخیر توضیح داد: پرسپولیس در حال صعود بود اما متاسفانه تعطیلات فیفادی باعث شد این تیم نتواند به پیشرفت خود ادامه دهد اما اشکالی ندارد و فرقی نمی کند که کدام تیم ممکن است دچار افت دوره شود. . بعد از بازی با مس کرمان، تیم ها فرصت بسیار خوبی دارند و پرسپولیس می تواند ریکاوری خوبی داشته باشد و در آن مقطع مشکلات خود را حل کند. بازی های سخت تری در لیگ پیش رو داریم و امیدواریم پرسپولیس بتواند با نشاط بیشتری به بازی ادامه دهد.

تیم پیشکسوت فوتبال پرسپولیس در واکنش به انتقاد برخی هواداران و پیشکسوتان از عملکرد این تیم گفت: پرسپولیس در حال حاضر صدرنشین است و باید توجه داشت که به بازی زیبا امتیازی نمی دهند که این شرایط به دلیل تعطیلی لیگ به وجود آمد. و مسائل روحی و روانی و قبل از این مسائل همه بازیکنان از جمله سعید صادقی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر و … روند صعودی داشتند. قطعا ظرفیت تیم ما خیلی بالاتر از اینها است و یحیی گل محمدی به عنوان یک مربی باتجربه به این موضوع واقف است که پرسپولیس تازه بازی نمی کند و نباید با چکش به سرش زد و بگوید این تیم نیست. زیبا بازی نمی کند یک بازی خوب بدون نتیجه چه فایده ای دارد؟

اعتزیری اضافه کرد: عده ای به یحیی انتقاد می کنند که او تنها با یک مهاجم بازی می کند اما باید این را در نظر بگیریم که دیاباته در حال حاضر آمادگی کامل ندارد اما قطعا وقتی این بازیکن به شرایط ایده آل برسد یحیی با دو مهاجم بازی می کند زهرمار که هر دو هستند. روی زمین. زمین و آنها همچنین رفتار خوبی در هوا، بازی خواهد کرد.