پیش بینی تیری آنری از برنده فینال لیورپول – رئال

تیری آنری معتقد است که لیورپول در این فصل قهرمان لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد.

با این حال رئال مادرید در این فصل ترکیبی کاملا غیرقابل پیش بینی را به نمایش گذاشته است. تا به امروز، آنها کارهایی انجام داده اند که شاید هیچ کس فکرش را هم نمی کرد. درست مثل بازی دیشب که رئال در عرض دو دقیقه به بازی برگشت و در نهایت با گل تلف شده کریم بنزما به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید.


سرویس خبر شماره: 1822796 |
15 ارديبهشت 1401 ساعت 12:55 |
35,140 امتیاز خبر|

33نظرات

هانری در مورد توپ بعدی گفت: “دو شانس اصلی برای توپ طلا، بنزما و مانه هستند، بنابراین این فینال لیگ قهرمانان اروپا یک چاشنی اضافی است. من هنوز فکر می کنم بنزما باید آن را ببرد، اما اگر لیورپول برنده شود.” یا برنده مانه با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا یک مزیت بزرگ خواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کامبک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در بازی دیشب باعث شد تا این تیم به چهاردهمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا نزدیک شود. با این حال شاگردان کارلو آنچلوتی برای رسیدن به این هدف کار بسیار سختی پیش رو خواهند داشت چرا که باید در فینال مقابل لیورپول با تیمی کاملا آماده روبرو شوند که در این فصل کمتر شکست خورده است.

پیش بینی ها برای فینال لیورپول و رئال مادرید از هم اکنون داغ شده است. تیری آنری، اسطوره فوتبال فرانسه گفت: “من فکر می کنم لیورپول فینال لیگ قهرمانان اروپا را خواهد برد. آنها از رئال مادرید قوی تر هستند.”