پیش بینی قرعه کشی جام جهانی 2022 ایران

احتمال گروه بندی را با هر تیم بررسی کنید:
در جدول زیر احتمال همگروهی با هر تیم محاسبه شده است که نشان می دهد بر اساس احتمال همگروهی ایران با دو تیم آفریقایی، سید 4 بیشتر از هر تیم دیگری است. این در حالی است که گروه ایران با آمریکا یا مکزیک کم محتمل ترین طرف دوم است.

نتایج اولیه و بازی های دوستانه تیم ها و محاسبه امتیازات کسب شده در روزهای اخیر جدول رده بندی را تغییر داده است. در حالی که مدارک تحصیلی در اقیانوسیه و آمریکای شمالی، آمریکای مرکزی و دریای کارائیب هنوز به طور کامل کامل نشده است، وظیفه تیم های سنگنوردی و قرعه کشی تا حد زیادی مشخص شده است. سیستم رده بندی فیفا در رده بندی، پیش از اعلام رسمی خود در روز پنجشنبه، هشت تیم قطر (میزبان)، برزیل (رتبه اول)، بلژیک (2)، فرانسه (3)، آرژانتین (4)، انگلیس (5)، اسپانیا را اعلام کرد. (7) و پرتغال (8) در گلدان اول مرحله گروهی قرار خواهند گرفت.
ذکر این نکته ضروری است که در دیدارهای باقیمانده امروز و فردا نتایج به هیچ وجه روی جایگاه تیم های گلدانی تاثیری نخواهد داشت. به عنوان مثال امتیاز بازی های باقی مانده بین مکزیک و آمریکا هیچ تاثیری در ارتقای جایگاه این تیم ها در رده بندی فیفا ندارد و به هیچ عنوان این دو تیم نمی توانند به رتبه اول صعود کنند یا به رتبه اول سقوط کنند. سوم. . همچنین لازم به ذکر است که صعود این دو تیم هنوز به طور کامل ثبت نشده است. رده بندی فیفا تا به امروز به شرح زیر است:

– احتمال حضور دو تیم اروپایی در گروه ایران: 62 درصد
– احتمال حضور تنها یک تیم اروپایی در گروه ایران: 38 درصد
– احتمال گروه بندی مجدد با تیمی از آمریکای جنوبی: 47%
– احتمال گروه بندی مجدد با تیمی از آمریکای شمالی: 33%
– احتمال همگروهی با برزیل یا آرژانتین: 22%
– احتمال گروه بندی مجدد با ایالات متحده: 9٪
– احتمال گروه بندی مجدد با یک تیم آفریقایی: 41%
– احتمال گروه بندی مجدد همزمان با برزیل و هلند: 2%

در یک نگاه و با توجه به شناختی که از فوتبال ایران داریم، همه قرعه کشی های ممکن سخت است و قرعه آسانی در جام جهانی وجود ندارد، اما در مقایسه به نظر می رسد ایران با برزیل و هلند و تیمی همگروه است. صعود از مسابقات مقدماتی اروپا (اوکراین/اسکاتلند/ولز) دشوارتر از شانس های دیگر است، در حالی که گروهی با ایالات متحده، اکوادور و پرتغال قرعه ای بهتر از سایر شانس های گروه در نظر گرفته شده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از پایان مرحله مقدماتی، قرعه کشی مرحله نهایی جام جهانی 2022 قطر ساعت 19:30 روز جمعه 13 فروردین ماه در مرکز همایش های شهر دوحه انجام می شود. این اولین بار است که تکلیف صعود سه تیم در زمان قرعه کشی هنوز مشخص نشده است.
در روزهای پایانی مرحله مقدماتی و با چند بازی مانده به پایان، تکلیف تیم های تشدید و قرعه کشی مسابقات نهایی شد.
در آسیا پس از صعود چهار قدرت همیشگی ایران، کره، عربستان و ژاپن، دو تیم امارات و استرالیا به پنجمین بازی رسیدند که برنده آن باید به مصاف پرو پنجمی برود. تیمی از آمریکای جنوبی در قطر بازی خواهد کرد. نکته مهم روز پایانی آسیا، توقف ژاپن و شکست کره به ترتیب مقابل ویتنام و امارات بود که رتبه اول رده بندی فیفا و صدرنشین گروه مقدماتی را به فینال رساند. در اروپا، پرتغال و لهستان با حذف مقدونیه و سوئد، صعود به جام جهانی را جشن گرفتند و در آمریکای جنوبی، پرو پنجمین پیروزی خود را مقابل پاراگوئه به دست آورد و شیلی و کلمبیا را شکست داد و به بیست و دومین جام جهانی رسید. . در آفریقا، در پنج دوئل اخیر سنگال، غنا، مراکش، تونس و کامرون پیشروی کردند، در حالی که مصر، نیجریه، کنگو، مالی و الجزایر نتوانستند به قطر برسند.


سرویس خبر شماره: 1817310 |
10 فروردين 1401 ساعت 12:16 |
1 نتیجه |

0نظرات

همه ما با ایالات متحده و مکزیک یکسان نیستیم


بعید است که هیچ یک از دو تیم مکزیک و آمریکا مستقیماً به دست کاستاریکا به جام جهانی راه پیدا نکنند، در این صورت سنگال به سید دو خواهد رسید و کاستاریکا در مرحله چهارم قرعه کشی قرار خواهد گرفت.
با فرض صعود مستقیم مکزیک و آمریکا و با توجه به رتبه بندی بر اساس رتبه بندی اعلام شده، 244 مورد مختلف برای تعیین همه گروه ها در ایران وجود دارد. در این تحقیق تمامی محدودیت های تیم های غیر تیمی و وجود حداقل یک و حداکثر دو تیم اروپایی در یک گروه رعایت شد. 244 حالت در تصویر زیر نشان داده شده است.

این قرعه کشی طبق برنامه در چهار گلدان برگزار شد که بر اساس قرار گرفتن تیم ها در رده بندی فیفا اعلام شده در 21 فروردین انجام شد. گلدان اول شامل قطر میزبان است و هفت تیم صعود کرده و در صدر رده بندی اعلام شده قرار دارند. قطر به طور خودکار صدرنشین گروه A این مسابقات است و سایر رهبران بر اساس قرعه کشی در رده بندی قرار می گیرند.
انتخاب سایر تیم ها بر اساس رده بندی فیفا در دسته های دوم، سوم و چهارم انجام می شود. لازم به ذکر است دو برنده پلی آف بین قاره ای و تیم صعود کننده از پلی آف اروپا در گلدان چهارم قرعه کشی قرار خواهند گرفت. همانند دوره های گذشته، به جز اروپا، تیم های قاره ای یا اعضای یک کنفدراسیون نمی توانند در یک گروه قرار گیرند و در مورد قاره اروپا، حداکثر دو تیم از آن قاره می توانند گروه بندی شوند.
جدید و قابل توجه، این قانون برای قرعه کشی تیم های صعود نکرده، صرف نظر از نتایج پلی آف اعمال می شود. این به این معنی است که برای مثال، قطعاً امکان ندارد ایران با برنده مسابقه مقدماتی آسیا/آمریکای جنوبی در گلدان چهار در گلدان سه قرار بگیرد.
قرعه کشی از اولین گلدان شروع شده و تا پات چهارم ادامه دارد. به استثنای سرگروه ها که در هر گروه مقام اول را به خود اختصاص داده اند، جایگاه تیم های گلدان دوم تا چهارم گروه نیز به طور همزمان مشخص می شود که در ترتیب بازی تیم ها با یکدیگر موثر خواهد بود. دیگران
سیزدهمین نماینده اروپا از حذفی ولز – اسکاتلند / اوکراین انتخاب می شود. پرو-استرالیا/امارات و کاستاریکا (به احتمال زیاد)- نیوزلند/جزایر سلیمان نیز آخرین تیم های راه یافته به جام جهانی خواهند بود که در ماه ژوئن در قطر مشخص می شود. اگر صعود مکزیک و آمریکا را قطعی فرض کنیم، قرعه کشی مسابقات به شکل زیر خواهد بود.

احتمال حضور دو تیم اروپایی در گروه ایران 62 درصد است.