پیش بینی مارچلو لیپی از قهرمان این فصل


سرویس خبر شماره: 1822798 |
15 ارديبهشت 1401 ساعت 21:33 |
6,873 |

1نظرات

لیپی در مورد بهترین مربیان ایتالیایی امروز و بهترین مربیان امروز گفت: “در بین ایتالیایی ها، روبرتو مانچینی، ماسیمیلیانو آلگری و آنتونیو کونته را می گویم. همه کونته را می خواهند. در اروپا نیز توماس توخل، پپ گواردیولا و یورگن مان کلوپ”. جهان. جهان به طور کلی “و ما آریگو ساکی را با توخل ملاقات کردیم. او از ما بسیار خواست و همیشه می خواست یاد بگیرد.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در فاصله سه هفته مانده به پایان رقابت های سری آ، میلان با 2 امتیاز بالاتر از رقیب داخلی اینتر در صدر جدول قرار دارد. در حالی که نراتزوری می توانست در بازی برگشت خود مقابل بولونیا صدر را با پیروزی پشت سر بگذارد، شاگردان سیمونه اینزاگی در این دیدار متحمل شکست غیرمنتظره ای شدند و حالا همه چیز در دستان روسونری است.

مارچلو لیپی، سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا معتقد است که میلان در این فصل قهرمان سری آ خواهد شد.

لیپی درباره ناکامی تیم های ایتالیایی در چمپیونز گفت: “مشکل کیفیت است. ما بازیکنان بزرگی نداریم. لیورپول، منچسترسیتی، رئال مادرید و بایرن مونیخ تیم های بهتری هستند و تا آخر راه خواهند رفت.” لیگ.

مارچلو لیپی سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا پیش بینی جالبی درباره قهرمان این فصل انجام داده است. او در مصاحبه ای با گاتزتا دلو اسپورت گفت: “در دو ماه گذشته فکر می کردم اینتر موفق خواهد بود. به نظر می رسید آنها قاطع تر و مصمم تر هستند تا یک بازی به عقب بروند، اما در بازی مقابل بولونیا همه چیز تغییر کرد.” حالا میلان برتر است. اکنون می گویم که میلان در این فصل قهرمان سری آ خواهد شد.”