پیش بینی منچستریونایتد یازدهم مقابل کریستال پالاس: مارسل سابیتزر منتظر نوبت خود باشد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

جیدون سانچو روز چهارشنبه 30 دقیقه بازی کرد، اما ما فکر می کنیم بعید است که او هنوز شروع به کار کند و احتمالا دوباره به میدان خواهد رفت. این که آیا این در یکی از پست های بال خواهد بود یا در نقش شگفتی شماره 10 که از او خواسته شد در روز چهارشنبه بازی کند، باید دید. انتقال برونو به جناح راست برای جا دادن به جیدون از وسط باعث شد اکثر طرفداران یک ضربه را از دست بدهند، اما عالی کار کرد، بنابراین می تواند نشانه چیزهای آینده باشد.

کریستین اریکسن حداکثر تا اواخر آوریل از میادین دور خواهد بود و دانی ون دی بیک نیز برای فصل غایب خواهد بود و اسکات مک تومینای نیز برای یک یا دو هفته غایب خواهد بود.

در مواجهه با یک تساوی آسان خانگی در جام حذفی مقابل ردینگ و در مجموع 3-0 بالشتک برای بازی برگشت جام EFL مقابل فارست، و داشتن یک بحران آسیب دیدگی فزاینده، بسیاری انتظار داشتند که تعدادی از پاهای خسته استراحت کنند.

ممکن است دیوگو دالوت به تناسب اندام بازگردد یا نباشد، اما آرون وان بیساکا آماده است و خوب بازی می کند، بنابراین او شروع خواهد کرد. لوک شاو در حالی که به بهبودی خود پس از یک اخراج کوتاه ادامه می دهد، در پست دفاع چپ باقی خواهد ماند.

اما به استثنای عجیب و غریب، آنها نبودند. بنابراین اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسد که اگر تاکتیک‌ها نیاز به تغییر خاصی نداشته باشند، سرمربی قوی‌ترین ترکیب خود را در برابر پالاس به میدان می‌آورد، تنها سوال این است که او آن را دقیقاً در این مقطع زمانی چه کسی می‌داند؟



مجله United Matchday – از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!

هنوز برای محتوای بیشتر یونایتد خارش دارید؟ هر آنچه را که نیاز دارید را از اینجا دریافت کنید. فقط با 1.25 پوند در هر شماره / 3.75 پوند در ماه، اطلاعات بینش منحصربه‌فردی درباره یونایتد، مستقیماً در صندوق ورودی خود – قبل از هر مسابقه و در طول ماه دریافت خواهید کرد.

  • به‌علاوه اخبار، تاکتیک‌ها و تاریخچه تیم، ترکیب انحصاری هر مسابقه را دریافت کنید.
  • نه تنها این – United Matchday مملو از مقالات، اخبار، اخبار نقل و انتقالات، پازل ها، نوستالژی و طنز است.
  • دوستان خود را تحت تاثیر قرار دهید و از همه چیز با رنگ قرمز مطلع باشید!


چیزی که بعد از هفته گذشته می توانیم با اطمینان زیاد بگوییم این است که اریک تن هاگ طرفدار چرخش نیست.

خوب، دیوید دخیا با وجود اینکه تام هیتون در اواسط هفته دروازه خود را بسته نگه داشته است، قطعا به دروازه بازخواهد گشت.

با در نظر گرفتن تمام این موارد، ترکیب پیش بینی شده ما برای بازی شنبه در اینجا آمده است:

این گزینه های کمی در هافبک مرکزی باقی می گذارد. مارسل سابیتزر باید برای اولین بازی خود در دسترس باشد، زیرا در روز مهلت مقرر به صورت قرضی از بایرن مونیخ قرارداد بسته است. اما با توجه به روشی که تن هاگ به تدریج کاسمیرو را به تیم یونایتد معرفی کرد، ما فکر می کنیم به احتمال زیاد به این بازیکن اتریشی نیم ساعت از روی نیمکت فرصت داده می شود تا 90 کامل. بنابراین کازمیرو و فرد اولین زوج هافبک دفاعی پیش بینی شده هستند.

به نظر واضح است که زوج مورد علاقه تن هاگ، رافائل واران و لیساندرو مارتینز هستند، بنابراین احتمالاً آنها نیز با هری مگوایر و ویکتور لیندلوف یک بار دیگر روی نیمکت حضور خواهند داشت.

این موضوع باعث می‌شود که چه کسی در بالاترین سطح بازی می‌کند و منطقی به نظر می‌رسد که آنتونی مارسیال با 30 دقیقه بازی و گلزنی در نیمه‌های EFL، با سر تایید شود.

Wout Weghorst معاون بسیار توانمندی بوده است، اما او اکنون شاید نیاز به استراحت داشته باشد و سرعت، ترفند و حرکت بیشتر مارسیال باید در شکستن واحد دفاعی سرسخت پالاس مفیدتر باشد. همچنین برای بازگشت اعتماد به نفس فرانسوی خوب است.

مارکوس راشفورد با فرم خوب باید به بال چپ بازگردد و در مقابل فارست استراحت کرده باشد و آنتونی ناامیدکننده احتمالاً در سمت راست ادامه خواهد داد و برونو فرناندز در رده 10 قرار دارد.


https://thepeoplesperson.com/2023/02/03/predicted-man-united-xi-vs-crystal-palace-marcel-sabitzer-to-wait-his-turn-259228/ منبع: