پیش بینی: نقش مرد جهان شاد

صبر کنید، این همه دارایی فوتبال ما از این دو تیم نیست. میلاد سرلک، فرشاد احمدزاده، محمد کریمی، مسعود ریگی، یاسین سلمانی، کمال سغدنیا، مهدی ترابی، سروش رفیعی، شهریار مغانلو، علینژاد و… باید بازیکنان خارجی مانند کامسوبا، فرناندز، پریرا، کاتاتو و گلسیانی را به این بازیکنان اضافه کنیم. .


سرویس خبر شماره: 1871745
03 مارس 1401 در 04:45
291 امتیاز خبر|

0نقطه نظر

سپاهان – پرسپولیس: هیجان انگیزترین تقابل یحیی و موریس

تقابل سپاهان و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و نقش جهان همه فاکتورها را دارد تا یکی از هیجان انگیزترین دیدارهای دو تیم نامیده شود.

پیش بینی: نقش مرد جهان شاد

به نظر شما شرایط این دیدار چگونه خواهد بود و کدام یک از ستاره های دو تیم می توانند باعث شادی مورائیس و یحیی شوند؟



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدارهای پرسپولیس و سپاهان در فصول گذشته به نوعی به عنوان کلاسیک ایران شناخته و معرفی شده است. شاید از آنجایی که سپهر حیدری در دقیقه 96 توانست سرنوشت لیگ ایران را تغییر دهد و گل های دو تیم به بالاترین حد ممکن رسید، این دیدار رنگ دیگری به خود گرفت.

تیم های متعدد ورزشی در ورزشگاه نقش جهان سعی می کنند آخرین اتفاقات و حواشی بازی را با پوشش لحظه ای در اختیار شما قرار دهند.

این بازی از هر نظر که به آن نگاه کنید خاص خواهد بود. حضور مورائیس و یحیی گل محمدی روی نیمکت دو تیم دو جین، بازیکنان درجه یک و فوتبالیست های سرشناس ایرانی که توانایی تشکیل یکی از زیباترین دیدارهای تاریخ فوتبال ایران را دارند. این انتظاری است که فوتبالدوستان از ابتدای ساعت 15 در نقشجهان اصفهان دنبال می کنند.

حتی روی نیمکت هر دو تیم ستاره هایی هستند که اگر بخواهند می توانند شرایط را هر لحظه تغییر دهند: امید عالیشاه، سینا اسدبیگی، محمد عمری، عیسی آل کثیر، جلال علی محمدی، آریا یوسفی، علی نعمتی، مهدی عبدی، محمد. قربانی و ….

به این اسامی نگاهی بیندازید: بیرانوند و پیام النسف به عنوان دروازه بان های ملی در دو تیم و همچنین مدافعانی چون مرتضی پورعلیگنجی، دانیال اسماعیلی فر، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، امید نورافکن، وحید امیری، سیاوش یزدانی و محمد دانشگر.

1798151

حالا از طرفی هواداران منتظر دیدار دو تیم هستند. سپاهان با جبران 5 امتیازی بازی های اخیر، حالا با اختلاف سه امتیازی نسبت به پرسپولیس قهرمانی را در اختیار دارد و علیه نیمکت قرمزها برای ادامه ناکامی ها شایعه پراکنی می کند. از سوی دیگر بازیکنان پرسپولیس با اتهاماتی که به حریف وارد کرده اند با تماشایی فوتبالی به دنبال برتری در این بازی هستند و ضمن پیشروی از این ورزشگاه روحیه حریف برای ادامه مسابقات لیگ برتر نیز می شود. متأثر، تحت تأثیر، دچار، مبتلا. با نتیجه این بازی و قدرت خود را قرار دادند

اتفاقاتی که برای خودروهای هواداران دو تیم چه در ورزشگاه آزادی و چه در نقش جهان رخ داد و البته پرتاب نارنجک به سمت اتوبوس قرمزها که باعث شد تا دیدار رفت و برگشت پرسپولیس و سپاهان به پایان برسد. فصل گذشته در زمین بی طرف قرار گرفت.

1790479

قطعا از این پتانسیل و افرادی که از آنها نام برده شد، باید منتظر یک تماشای فوتبالی هیجان انگیز در بالاترین سطح آسیا باشیم. تقابل دو تیم در این بازی آنچنان که انتظار می رفت جذابیتی نداشت اما این بار هر دو تیم می توانند با مربیان خود و شرایطی که در لیگ دنبال می کنند به هماهنگی تاکتیکی و فنی بهتری دست پیدا کنند. روز فوتبال و به دور از حاشیه ها و دعواهای غیر فوتبالی، اجازه دهید همه طرفداران فوتبال فارغ از نتیجه نهایی از یک بازی عالی لذت ببرند.

پس از آن هر دو تیم بردهای هیجان انگیز و خاطره انگیزی را کسب کردند و البته حواشی همیشه اولین خنده را در دیدارهای دو تیم داشت. از پیروزی چهار تیم سپاهان در جام حذفی و وقت های اضافه تا بازی که همه پرسپولیسی ها بازی را در اصفهان به شکلی عجیب دنبال کردند و ماجراهای آب های آلوده شکل گرفت. از ضربه پنالتی مسی و سوارزی طارمی و رامین رضاییان تا مشت های کی روش استانلی و درگیری های ناتمام در دو ورزشگاه آزادی و نقش جهان بین طرفین.