پیش نمایش برنتفورد: ارزیابی گابریل، چالش رمزدیل

امروز عصر خارج از خانه برنتفورد است و ما به بازی های لیگ برتر برمی گردیم.

سرمربی باید در مورد انتخاب تیمش امروز عصر تصمیماتی بگیرد. بدیهی است که در مورد در دسترس بودن گابریل ژسوس پرسیده شد و میکل آرتتا گفت:

او در دسترس است. اما او 96 دقیقه در یک مسابقه واقعا رقابتی بازی کرد. یه جلسه دیگه داریم آنها پرواز طولانی داشتند و من باید شرایط تک تک بازیکنان را ببینم تا آخرین تماس را در ترکیب انجام دهم.

در حالی که به هر حال فکر نمی‌کنم عیسی هرگز این بازی را شروع می‌کرد، و فکر می‌کنم لئاندرو تروسارد در جلو بازی خواهد کرد، آن دقایق بین‌المللی و پرواز طولانی نیز بر گابریل در عقب و گابریل مارتینلی تأثیر گذاشت. بنابراین، باید منتظر ماند و دید که آنها چقدر آماده هستند.

فراتر از آن، یک علامت سوال در مورد بن وایت وجود دارد، اما ممکن است آرتتا هیچ چیزی را قبل از یک بازی دشوار ارائه ندهد. اگر او در دسترس باشد، فکر می‌کنم ترجیح می‌دهم تاکهیرو تومیاسو را در دفاع چپ ببینم، زیرا ضربات ایستگاهی و پرتاب‌های بلند برنتفورد نیاز به ارتفاع در محوطه ما دارد و او مطمئناً این را به ما می‌دهد.

در خط میانی، این می تواند جورجینیو، دکلان رایس و مارتین اودگارد بازگشته باشد، اما ما همچنین می توانیم رایس را ببینیم که در پایگاه می نشیند، با کاپیتان در جایگاه معمولی خود و کای هاورتز در موقعیت 8 سمت چپ. من نمی‌دانم که آیا نیاز به اعمال کنترل در اوایل، برای آرام کردن جمعیت به روشی که در نیوکاسل انجام دادیم، با تسلط بر مالکیت و غیره، اولین گزینه را شاهد خواهیم بود، اما صادقانه بگویم، من با هر دو مشکلی ندارم. همانطور که در پادکست پیش‌نمایش Patreon بحث کردیم، در دسترس بودن بن وایت ممکن است در اینجا تأثیر داشته باشد. اگر به تومیاسو در دفاع راست نیاز باشد، این بدان معناست که الکساندر زینچنکو در سمت چپ قرار دارد و آرتتا ممکن است ترجیح دهد به جای جورجینیو با هاورتز همراه شود تا حضور فیزیکی بیشتری به ما بدهد.

تغییر بزرگ دیگر آرون رمزدیل در دروازه خواهد بود که دیوید رایا به دلیل قوانین قرضی لیگ برتر در دسترس نیست. همانطور که دیروز گفتم، به چند دلیل یک چالش خواهد بود. اول اینکه او واقعا مدتی است که بازی نکرده است و ریتم معمولی را ندارد. دوم، او باید این را در پس ذهن خود داشته باشد که این احتمالاً یک اتفاق خواهد بود. سوم، او بدون شک از همان ابتدا تماشاگران خانه را پشت سر خواهد داشت، اگرچه من فکر می کنم که در واقع می تواند برای او مفید باشد، زیرا او اغلب با این نوع چیزها پیشرفت می کند.

آرتتا در پاسخ به این سوال که آیا رمزدیل آماده است تا برنتفورد او را با سانترها و توپ‌های زیاد داخل محوطه تحت فشار قرار دهد، گفت:

خوب، این روش بازی آنهاست، می دانید. این حمله با تعداد زیادی اعداد در جعبه است. ما می دانیم که آنها در صحنه نمایش، در بازی مستقیم چه تهدیدی هستند، وقتی به آنها اجازه می دهید فضاها اجرا شوند، چه کاری می توانند انجام دهند. تهدیدها می توانند از راه های مختلفی ایجاد شوند. آنها تیم خوبی هستند، بسیار خوب مربی شده اند و تهدیدی واقعی در محوطه جریمه حریف هستند. مانند همه چیز، ما سعی خواهیم کرد قدرت آنها را به حداقل برسانیم و نقاط ضعف آنها را برجسته کنیم. این چیزی است که ما سعی می کنیم انجام دهیم.

معمولاً برنتفورد در این فصل در برابر تیم های به اصطلاح “بزرگ” با سه مدافع بازی می کند. آنها این کار را در بازی EFL Cup در اوایل فصل انجام دادند، اما مشکلاتی با مصدومیت دارند، بنابراین جالب است که ببینیم آیا این راهی است که آنها امروز می روند یا خیر. و اگر این کار را انجام دهند، شاید یک یا دو ضعف جزئی وجود داشته باشد که بتوانیم از آن بهره برداری کنیم. با این وجود، ما می دانیم که آنها چقدر می توانند خطرناک باشند، به خصوص در خانه، و حتی بدون ایوان تونی آنها بازیکنانی در بالای زمین دارند که باید مراقب آنها باشیم.

بیرون رفتن از خانه درست بعد از تعطیلات همیشه می تواند کمی دشوار باشد، بنابراین بیایید امیدوار باشیم که زنگ زدگی پس از اینترلول وجود نداشته باشد. بسته به اتفاقی که در اوایل بازی امروز بین من سیتی و لیورپول رخ می دهد، یک برد می تواند ما را در صدر جدول قرار دهد، اما صرف نظر از آن، سه امتیاز به هر شکلی بعدا بسیار خوشایند خواهد بود.

فراموش نکنید، شما می توانید برای پوشش زنده وبلاگ بازی به ما بپیوندید، بعلاوه ما همه مطالب، گزارش ها، رتبه بندی ها و غیره بعد از بازی را در Arsblog News خواهیم داشت.

تا آن موقع.

https://arseblog.com/2023/11/brentford-preview-assessing-gabriels-ramsdales-challenge/ منبع: