پیش نمایش سریع برایتون | آرسبلاگ … وبلاگ آرسنال

فراتر از آن، همان خواهد بود. ادی با گابریل مارتینلی و بوکایو ساکا در بالا شروع می‌شود، و امیدواریم که سه نفر اول بتوانند همان کاری را که دوشنبه شب انجام دادند، ارائه دهند. آرتتا می گوید، همانطور که می دانیم، برایتون طرف سختی است:

احساس من در مورد فردا است، بازی خوب و عملکرد در سطحی که برای پیروزی در بازی مقابل تیم واقعاً خوبی نیاز داریم. این تمرکز است. ما واقعا از جایی که هستیم راضی هستیم، اما همانطور که همیشه گفته ام، چیزهای زیادی وجود دارد که می توانیم بهتر انجام دهیم و پیشرفت کنیم – و باید این را در بازی های آینده نشان دهیم.

مثل همیشه، خواهیم داشت پوشش زنده وبلاگ برای شما و همه چیزهای بعد از بازی ارسبلاگ نیوز.

ما می دانیم که در برایتون چقدر می تواند دشوار باشد. آنها فصل گذشته ما را در خانه شکست دادند و به طور کلی وقتی به جای آنها رفتیم شرایط سختی بود. تا زمانی که ما بازی کنیم، من سیتی اورتون را نابود خواهد کرد، بنابراین برتری در صدر تنها به 2 امتیاز کاهش می یابد. قبل از تعطیلات، ما چند بار این سناریو را داشتیم و به خوبی پاسخ دادیم، بنابراین امیدوارم امشب هم بتوانیم همین کار را انجام دهیم.

آنها واقعا تیم خوبی هستند. آنها واقعاً در سطح بالایی بازی می کنند. آنها تیمی هستند که تقریباً در هر مرحله از بازی که مربوط به تسلط بر یک مسابقه فوتبال است، تسلط دارند. آنها اعتماد به نفس زیادی دارند و با شخصیت خودشان بازی می کنند. من مربی را خیلی خوب می شناسم – او کسی است که برای مدتی دنبالش کرده ام و واقعاً خوب کار می کند.

آنها به دلایل خوبی در رده هفتم جدول قرار دارند، و اگرچه نمی گویم زمان خوبی برای بازی کردن با آنها وجود دارد، آنها برخی از بازیکنان را امروز غایب هستند که ممکن است آنها را کمی کمتر موثر کند. الکسیس مک آلیستر ایرلندی پس از موفقیت هایش در جام جهانی غایب است، در حالی که مویسس کایسدو، هافبک دیگرش به دلیل محرومیت غایب است. این دو بازیکن در این فصل بیش از هر بازیکن دیگری در لیگ برایتون تکل انجام داده اند، بنابراین ممکن است خط هافبک آنها بخشی از بازی های معمول خود را از دست بدهد. آنها همچنین بدون توپچی سابق دنی ولبک در جلو و آدام وبستر هستند.

❤️

https://arseblog.com/2022/12/a-quick-brighton-preview/ منبع:

فراتر از آن، من فقط می‌خواهم لحظه‌ای وقت بگذارم و سال نو را به شما و شما تبریک بگویم. از همه ما در ارسبلاگ برای حمایت مستمر شما در طول 12 ماه گذشته سپاسگزاریم، این برای ما یک دنیا معنی دارد، و اینجا برای همه در سال 2023 سلامتی و شادی است.

شما را در آن طرف می بینم.

وجود دارد خبری از مصدومیت قابل توجه نیست، اگرچه تاکهیرو تومیاسو طبق گفته Mikel Arteta در دسترس است. من واقعاً از تیمی که چند روز پیش وستهام را شکست داد، انتظار متفاوتی ندارم، اگرچه اگر کایران تیرنی با الکساندر زینچنکو جایگزین شود، اصلاً تعجب نمی کنم. این به این معنا نیست که دفعه قبل ضعیف بازی کرد، فقط سرمربی تیم ملی اوکراین را در کنار خود دوست دارد، زمانی که به اندازه کافی آماده است.

صبح همگی بخیر. یک پیش نمایش بسیار سریع برایتون برای شما در حالی که آخرین بازی خود را در سال 2022 انجام می دهیم.

مثل همیشه، آرتتا هیچ چیز را بدیهی نمی‌داند و تصمیم می‌گیرد به سوالی در مورد صدرنشین بودن با درخواست از بازیکنانش برای بهتر شدن پاسخ دهد: