پیولی: امروز سیلی خوردیم اما واکنش نشان دادیم

هیچ بهانه ای وجود ندارد. من از آن دسته ای نیستم که بهانه بیاورم
ساده ترین کار برای من این است که چند بازیکن را هدف قرار دهم و آنها را سرزنش کنم، اما متاسفانه اینطور نیست. ما در زمین با اشتیاق مشکلی نداریم، اما وقتی بازی سخت می شود، نمی توانیم واکنش مناسبی نشان دهیم. من همیشه با تیم صادق بوده ام و به این کار ادامه خواهم داد. من قطعا یک برنامه تاکتیکی جدید را اجرا خواهم کرد، زیرا چیزی که 20 روز پیش برای ما جواب داد، دیگر جواب نمی دهد.

من و باشگاه بهترین تصمیم ممکن را خواهیم گرفت. دربی را پیش رو داریم و می خواهیم واکنش خود را به این افت اخیر دربی نشان دهیم. ما باید از این وضعیت خارج شویم.

تغییرات احتمالی در بازی های آینده؟
به خیلی چیزها فکر می کنم. هر چیزی که در آن دو سال برای ما کارساز بود و باعث شد ما خوب بازی کنیم، الان جواب نمی دهد. اگر می خواهیم به نتایج متفاوتی دست یابیم، قطعاً باید تغییر کنیم.

آیا تاتاروسانو عامل باخت میلان مقابل ساسولو است؟
وقتی یک تیم اینطور می بازد، شکی نیست که دروازه بان مشکل داشت. اما من فقط دروازه بان را هدف قرار نمی دهم. چون کل تیم باید با اتحاد بیشتر از هدف خود دفاع کند. سعی می کنیم این هفته قبل از دربی هر چه زودتر تغییرات را ایجاد کنیم. چون مسابقه بعدی مهم است و باید برای ارائه یک مسابقه عالی آماده شوید.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میلان امشب در خانه خود به مصاف ساسولو رفت و اگرچه با پیروزی در این دیدار شانس صعود به رده دوم سری آ را داشت اما یک هفته پیش با شکست سنگین غیرمنتظره ای مقابل اینترمیلان مواجه شد. بازی 5-2.

پیولی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت وظیفه اوست که به این سوال پاسخ دهد که چه اتفاقی افتاده است که روسونری ناگهان با چنین بحرانی مواجه شود و به این نکته اشاره کرد که میلان تا 20 روز پیش در شرایط خوبی قرار داشت. او همچنین گفت که تیمش باید هرچه بهتر برای دربی هفته آینده آماده شود.

1796328


سرویس خبر شماره: 1867501
9 فوریه 1401 ساعت 18:23 |
806 امتیاز خبر

0نقطه نظر

نتایج ضعیف میلان بعد از جام جهانی
از زمانی که مقابل رم قرار گرفتیم و پیروز نشدیم، نتوانستیم عملکرد قبلی را چه از نظر فنی و چه از نظر روحی نشان دهیم. البته در تمرینات چند روز گذشته از شرایط بچه ها راضی بودم. امروز یه سیلی بزرگ خوردیم می دانم شرایط در تیم مثل قبل آرام نیست اما باید نشان دهیم همچنان می توانیم در کورس قهرمانی بمانیم و سهمیه لیگ قهرمانان را بگیریم.

استفانو پیولی، سرمربی میلان، پس از باخت 5-2 تیمش مقابل ساسولو، گفت که روسونری به مشکل خورده است و باید هرچه سریعتر نسبت به وضعیت بدی که در آن قرار گرفته اند، واکنش نشان دهند.

پیولی: امروز سیلی خوردیم اما واکنش نشان دادیم