پیولی: بازیکنان میلان می دانند که این بازی چقدر مهم است

فکر می کنم بازی در استادیوم های هیجان انگیز بیشتر از موقعیت های دیگر محرک است و به بازیکنان ما انگیزه می دهد. البته اکثر افراد حاضر در ورزشگاه طرفداران دیناموزاگرب هستند، اما هواداران ما هم آنجا خواهند بود. برای غلبه بر این چالش های خاص، باید شخصیت تیم خود را نشان دهید و روی بازی تمرکز کنید. ما باید خوب بازی کنیم و سبکی را اجرا کنیم که می دانیم چگونه در زمین خوب بازی کنیم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی بازیکنی مثل پتکوویچ تیم را بالا می برد و بازیکن دیگری مثل اورسیچ بسیار سریع و سرزنده است. بازی فشرده و ایده روشن برای این جلسه بسیار مهم است. اگر می خواهیم با شانس صعود به بازی فینال برسیم باید نمایش خوبی از خود به نمایش بگذاریم.


سرویس خبر شماره: 1849912
نوامبر 02, 1401 در 8:45 ب.ظ
565

0نقطه نظر

لازم نیست عصبانی باشیم و نیاز به تمرکز و اراده داریم. دینامو حریف سرسختی است اما ما متمرکز هستیم و به کیفیت خود ایمان داریم. باید طوری به زمین برویم که انگار آخرین فرصت ما برای بازی است. فکر نمی کنم نیازی به ایجاد انگیزه در بازیکنانم داشته باشم و آنها می دانند که این بازی چقدر مهم خواهد بود.

استفانو پیولی گفت: برای بازی فردا شب در شرایط خوبی هستیم، البته در این بازی تعدادی از بازیکنان مصدوم و غایب هستند اما در مجموع از نظر روحی و جسمی در شرایط خوبی هستیم. اهمیت این بازی کاملا درک شده است. دینامو تیمی است که خوب دفاع می کند و در شروع بازی عملکرد خوبی دارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میلان پس از شکست های متوالی مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا و کسب تنها 4 امتیاز در هفته چهارم، فردا شب در زاگرب میهمان دینامو خواهد بود. روسونری باید در این بازی پیروز شود تا شانس صعود خود را حفظ کند و استفانو پیولی در کنفرانس مطبوعاتی در کرواسی گفت که بازیکنان میلان از اهمیت این بازی آگاه هستند.

استفانو پیولی سرمربی میلان مدت ها قبل از دیدار با دیناموزاگرب وضعیت تیمش را تشریح کرد.

پیولی: بازیکنان میلان می دانند که این بازی چقدر مهم است