پیولی: مثل دیدار با ناپولی باید در همه دیدارها حضور داشته باشید

صحبت های لیائو مبنی بر اینکه ترجیح می دهد وینگر چپ باشد تا مهاجم
رافائل دقیقا برعکسش را به من گفت. مهم این است که او خوشحال است و با لبخند بازی می کند. لیائو نباید نگران و عصبی باشد. او مانند کل تیم ما دوران سختی را پشت سر گذاشت.


سرویس خبر شماره: 1899471
17 آوریل 1402 @ 21:35
317 امتیاز خبر

0نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میلان فردا در خانه خود در سن سیرو در هفته بیست و نهم سری آ به مصاف امپولی می رود.

وضعیت سلامت سیلویو برلوسکونی، رئیس جمهور سابق میلان
همه ما نگران هستیم، اما هنوز اطلاعات دقیقی نداریم. از دور او را در آغوش می گیریم و امیدواریم که برای تماشای بازی های میلان در ورزشگاه سن سیرو برگردد.

استفانو پیولی، سرمربی میلان، در آستانه بازی فردای تیمش مقابل امپولی، پیروزی 4-0 مقابل ناپولی در بازی قبلی را برجسته کرد و گفت که تیمش باید تا پایان فصل همان کیفیت فوتبال را به نمایش بگذارد.

پیولی: مثل دیدار با ناپولی باید در همه دیدارها حضور داشته باشید

مشکل نژادپرستی در سری آ
من دوستان زیادی دارم که به استادیوم می روند و به همه احترام می گذارند، اما برای اتفاقی که افتاده متاسفم چون فکر می کنم روح فوتبال نباید چنین رفتاری را بپذیرد.

تاثیر پیروزی با گل بالا مقابل ناپولی در بازی فردا مقابل امپولی
مهم این است که هیچ حریفی را دست کم نگیریم. چیزی که باعث می شود یک تیم پیروز شود، ابتدا نگرش و اراده است، سپس کیفیت فوتبال است. ما باید متواضع بمانیم. سری آ برای ما مهم است و باید از برتری خانگی در بازی فردا نهایت استفاده را ببریم.

اسپالتی گفت میلان قبل از بازی با ناپولی از ترکیب خود می ترسید
من در مورد اشعار اسپالتی صحبت نمی کنم. اشتباه می کنیم که الان به ناپولی فکر می کنیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

میلان که به زودی در دو بازی دیگر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف ناپولی می رود، فردا یک بازی حساس دیگر مقابل امپولی در سری آ دارد و برای ماندن در جمع چهار تیم برتر نباید مقابل این تیم امتیازی از دست بدهد. .

1839272

شاگردان استفانو پیولی پس از پیروزی 4-0 مقابل ناپولی به مصاف امپولی می روند و او می گوید بازیکنانش نباید حریف را دست کم بگیرند و تا پایان فصل باید همان فوتبالی را که مقابل ناپولی به نمایش گذاشتند.