پیولی: من فقط یک راه برای حل این مشکل می دانم

او با امید به بهبود شرایط افزود: “من فکر می کنم مشکل اصلی زمانی است که ما توپ را در اختیار نداریم. چون پوششی وجود ندارد و تیز نیستیم. ما باید در زمین بهتر ارتباط برقرار کنیم، من فقط یک من هستم. راه حل این مشکل را همکاری با بازیکنان و پیشرفت در مناطقی که مشکل داریم بدانیم تیم باید فشرده تر و متحدتر با هم کار کنند زیرا اگر به این اشتباهات ادامه دهیم تاثیر منفی روی تیم خواهد داشت. ذهنیت تیم “بازیکنان می دانند که نتایج خوب به تیم شور و نشاط می دهد و نتایج بد شرایط سختی را برای مدیریت ایجاد می کند.”

1794862

به گزارش “ورزه سه”، میلان که در هفته های گذشته از فرم خارج شده بود، با قبول شکست 4 بر صفر مقابل لاتزیو در آخرین دیدار هفته نوزدهم سری آ، رسما وارد بحران شد. استفانو پیولی بعد از این شکست سنگین اعلام کرد: باید سریع به میلان برگردیم و روی نقاط ضعفمان کار کنیم تا بهتر شویم. واضح است که عملکرد فعلی تیم با توانایی های ما مطابقت ندارد.

سرمربی میلان در بخشی دیگر از صحبت های خود گفت: باید به سبک بازی مورد نظر خود برگردیم و آن را هدف خود قرار دهیم و هر چه زودتر به آن برسیم. عملکرد ما در دو هفته اخیر اینطور نبوده است. آنچه ما انتظار داشتیم یا توانایی انجام آن را داشتیم سعی می کنم کمتر صحبت کنم و بیشتر انجام دهم توجیه خاصی نداریم و می دانم که این زمان حساسی است. در فرم عالی برای بازگشت به قبل.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1866623
05 فوریه 1401 ساعت 08:00
243 امتیاز خبر

0نقطه نظر

در این لحظات حساس باید سکوت کنیم

استفانو پیولی پس از باخت 4-0 مقابل لاتزیو اعتراف کرد که در حال حاضر مشکلات زیادی در ترکیب تیمش وجود دارد.

پیولی: من فقط یک راه برای حل این مشکل می دانم

پیولی که تیمش با وجود شکست مقابل لاتزیو همچنان در رده دوم جدول قرار دارد، درباره عملکرد ضعیف تیمش در حمله در حالی که خط دفاعی میلان نیز مشکلات زیادی دارد، گفت: در حال حاضر در همه زمینه ها ضعیف هستیم. موقعیت‌های گلزنی بسیار خوبی ایجاد کردیم، اما موقعیت‌هایی داشتیم که می‌توانستیم بهتر از آن‌ها استفاده کنیم و خطرناک‌تر به نظر می‌رسید.»

وی افزود: در حال حاضر خیلی چیزها در تیم خوب کار نمی کند از جمله روحیات بازیکنان و مسائل تاکتیکی، ما باید متفاوت از آنچه ارائه کردیم بازی کنیم، من اینجا هستم تا با شما صحبت کنم. چون مجبورم.در این زمان باید سکوت کنیم و سخت کار کنیم.

این پنجمین بازی متوالی بدون برد برای میلان در تمامی رقابت ها بود. آنها در 3 بازی 9 گل دریافت کردند. شاگردان پیولی سخت ترین شکست خود را از سال 2019 (5-0 مقابل آتالانتا) مقابل لاتزیو (4-0) متحمل شدند. این مربی در ادامه صحبت های خود خاطرنشان کرد: در شرایط بحرانی قرار داریم چرا که در دو هفته اخیر نتایج و نمایش خوبی ارائه نکرده ایم و همه باید برای تغییر شرایط بهتر تلاش کنیم.

1794861