پیولی: یک بازی کثیف با اشتباهات زیاد دیدیم


سرویس خبر شماره: 1841267
9 سپتامبر 1401 ساعت 00:00
284

0نقطه نظر

آماده سازی برای دربی میلان
تا حالا به دربی فکر نکرده بودیم. آماده سازی برای دربی مثل همیشه برای ما ساده خواهد بود. رقابت ما سخت و نفس گیر است و با وجود اینکه تازه شروع فصل است، می دانیم که پیروزی در دربی وزن متفاوتی با مسابقات عادی خواهد داشت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

تساوی مقابل ساسولو
تا حدودی گیج بودیم و کیفیت لازم را در حرکات نداشتیم. ما شاهد یک بازی کثیف و پر از خطا بودیم که چندین بار متوقف شد.
دکتلر در عدد نادرست 9؟ بله امکانش هست. من باید قدرت بازیکنان را مدیریت کنم. با حضور اوریگی و ربیک شاهد تغییرات جدیدی خواهیم بود.
ما تعیین می کنیم که حریف مقابل ما چگونه بازی کند؟ در بازی آتلانتا و همینطور در بازی با ساسولو هم دیدیم. اما در عین حال وقتی یک مسابقه را آنالیز می کنید، نباید تنها به تاکتیک های میلان اشاره کنید، بلکه باید به نحوه تصمیم گیری تیم مقابل مقابل میلان نیز اشاره کنید.
میلان امروز کیفیت لازم را نداشت. ما خیلی عجله داشتیم و وقتی حریف فاصله‌ها را بست و روی دفاع تمرکز کرد، این تاکتیک ما را عصبانی کرد.

استفانو پیولی سرمربی میلان پس از توقف تیمش مقابل ساسولو از سبک بازی حریف انتقاد کرد.

پیولی: یک بازی کثیف با اشتباهات زیاد دیدیم

جایگزین های زیادی
جایگزینی زیاد است؟ من اینطور فکر نمی کنم. ما کیفیت مورد نیاز امروز را نداشتیم و مجبور بودیم تغییراتی ایجاد کنیم. هدف همه تغییرات در ترکیب تیم، پیروزی در بازی بود.
مقایسه با میلان صد روز پیش؟ این یک داستان دیگر است. ما تیمی هستیم که با هم کار می کنیم و انگیزه و قدرت خود را از این همکاری می گیریم. فقط می دانم که فردا با انگیزه بیشتری از این بازی تلاش خواهیم کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، میلان در هفته چهارم سری آ در ساسولو به مصاف این تیم رفت و در نهایت به تساوی 0-0 بسنده کرد تا در چهار هفته ابتدایی فصل جدید هشت امتیازی شود. بازی امشب پر از خطا و 9 دقیقه وقت تلف شده در پایان نیمه دوم بود.

استفانو پیولی در نشست خبری پس از بازی از سبک بازی ساسولو انتقاد کرد و این بازی را یک بازی کثیف و پر از اشتباه خواند. وی در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد دربی میلان گفت که هنوز به این دیدار فکر نکرده و با وجود اینکه می داند نتیجه دربی میلان با سایر دیدارها متفاوت است، اولین دربی فصل هیچ تفاوتی با آن ندارد. دیگر دربی ها و میلان می دانند که چگونه برای بازی مقابل اینتر آماده شوند.