پیکان آلومینیومی و رکورد تکراری ترین نتیجه تاریخ!


سرویس خبر شماره: 1982238
4 دسامبر 1402 در 11:19 ق.ظ |
2.3 هزار |

1نقطه نظر

پیکان و آلومینیوم اراک در تمامی دیدارهای خود در طول تاریخ با تساوی به پایان رسیده اند.

پیکان آلومینیومی و رکورد تکراری ترین نتیجه تاریخ!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر در دیداری جنجالی و پرحادثه، آلومینیوم و پیکان در اراک به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. نکته قابل توجه در دیدار آلومینیوم و پیکان این است که تمامی دیدارهای دو تیم در سال های اخیر با تساوی به پایان رسیده است.

آلومینیوم و پیکان 2 بار در لیگ برتر و 7 بار در لیگ برتر به مصاف هم رفته اند و تمامی بازی ها مساوی بوده و جالب اینکه در هیچ کدام از این دیدارها بیش از دو گل رد و بدل نشده است! یعنی همیشه نتیجه این بازی صفر-صفر یا یک به یک است!

اولین دیدار دو تیم در لیگ یک برگزار شد. 21 آبان 94 مساوی شد. بازی دوم در 26 فروردین 95 برگزار شد که در آن بازی نیز تساوی 1-1 به پایان رسید.

در لیگ برتر آلومینیوم و پیکان 7 بار با هم بازی کرده اند. نتایج این دیدارها قبل از بازی دیروز 3 تساوی بدون گل و 3 تساوی رودررو بود. دیدار دیروز با تساوی یک بر یک به پایان رسید که تکراری ترین نتیجه تاریخ برای هر دو تیم بود.

بر این اساس از مجموع 9 بازی آلومینیوم و پیکان شاهد 5 تساوی رودررو و 3 تساوی صفر بر صفر بودیم که پدیده ای عجیب و نادر در مسابقات فوتبال است.

مجله اخبار فوتبال داخلی