پیکان – استقلال در تور 60 تماشاگر!


سرویس خبر شماره: 2025096
10 ژوئن 1403 در 00:44
12.3K |

32نقطه نظر

ادعای رضا عنایتی؛

سرمربی پیکان از برگزاری دیدار این تیم مقابل استقلال در ورزشگاه تسگردی خبر داد.

پیکان - استقلال در تور 60 تماشاگر!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال که یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر محسوب می شود و شانس قهرمانی را هم دارد، باید آخرین بازی خود در فصل جاری را برابر پیکان برگزار کند که همچنان به صورت رسمی محل برگزاری مسابقات است. این دیدار از سوی فدراسیون فوتبال اعلام نشده است اما رضا عنایتی تاکید کرد که این دیدار قطعا در ورزشگاه پاس قوامین برگزار خواهد شد.

باشگاه پیکان اصرار دارد که باید از حق خود استفاده کند و دیدار با استقلال را در ورزشگاه پاس قوامین برگزار کند که همیشه میزبان آن بوده است اما آبی ها هم می خواهند این دیدار را در ورزشگاه دیگری که پذیرای هوادارانشان باشد برگزار کنند.

در این شرایط رضا عنایتی سرمربی تیم پیکان در گفت و گو با اولین پخش فوتبال از صحبت هایی مبنی بر استقبال خودروسازان از این جلسه خبر داد.: امروز (دوشنبه) قطعاً رسمی شد که بازی در ورزشگاه فیکس است و من نیز در جریان آن قرار گرفتم.

او ادامه داد: من به خاطر مسابقه آنقدر درگیری ذهنی دارم که نمی دانم چند تماشاگر به ورزشگاه می آیند اما همانطور که شنیدم حدود 60 نفر می توانند به ورزشگاه بیایند.

سرمربی پیکان از تیم ها خواست تا در هفته پایانی تمام توان خود را به کار گیرند و افزود: از همه می خواهم تمام تلاش خود را انجام دهند و مسابقات به سلامت برگزار شود. توجه نکردن به این مسابقه آخر مشروع است و نباید کم کاری کنند.

مجله اخبار فوتبال داخلی