پیکه 45 دقیقه قبل عقب نشینی کرد!

در پایان نیمه اول، تصاویر تلویزیونی نشان داد که پیکه به سمت یکی از کمک داوران رفت و با عصبانیت با او صحبت کرد. اگرچه مشخص نیست که او به کمک داور چه گفته است، اما کافی بود که خسوس خیل مانسانو داور او را از روی نیمکت اخراج کند.
پیکه در ابتدای نیمه دوم سعی کرد با کمک داور صحبت کند اما به نظر می رسد او همچنان از صحبت های مدافع بارسا ناراحت است و نمی خواهد صحبت کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هفته گذشته بود که پیکه به طور غیرمنتظره ای اعلام بازنشستگی کرد و اعلام کرد در آخرین بازی بارسا قبل از شروع جام جهانی برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.
او در بازی مقابل آلمریا آخرین بار در نیوکمپ و مقابل هواداران خود به میدان رفت، اما در بازی امشب مقابل اوساسونا همچنان برای دقایقی دوباره برای باشگاه کاتالان بازی کرد، اما خشم او بین دو نیمه پایان یافت. کارت قرمز برای او غیرمنتظره بود.
بارسا در دقیقه 6 بازی امشب از حریف عقب افتاد اما به نظر می رسد چیزی که پیکه را عصبانی کرده اخراج روبرت لواندوفسکی بوده است. ستاره لهستانی که در دقیقه 11 کارت زرد دریافت کرده بود، 20 دقیقه بعد بار دیگر توسط داور جریمه شد تا مجبور به ترک زمین شود.

جرارد پیکه مدافع باتجربه بارسلونا در آخرین بازی دوران حرفه ای خود از داور کارت قرمز دریافت کرد.

پیکه 45 دقیقه قبل عقب نشینی کرد!

به این ترتیب، اگرچه پیکه در ترکیب بارسا نبود و اخراج او باعث نشد این تیم 9 نفره شود، اما در دقایق پایانی که تیمش به قدرت دفاعی بیشتری برای حفظ خود نیاز داشت، توانست وارد زمین شود. رهبری. اما این اتفاق نیفتاد و ژاوی مجبور شد در دقایق پایانی بازی امشب از شادی ریاض مدافع جوان مراکشی استفاده کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1852613
18 نوامبر 1401 ساعت 03:20
9.3K |

0نقطه نظر

کارت قرمز در آخرین بازی دوران حرفه ای خود