پی اس جی 2-2 رن: 20 دقیقه امباپه کافی نبود


سرویس خبر شماره: 2008014
20 مارس 1402 در 5:27 ب.ظ.
2.5 هزار |

5نقطه نظر

ناامید کننده در خانه

پاری سن ژرمن مقابل رن در نیمکت نشینی کیلیان امباپه در خانه متوقف شد.

پی اس جی 2-2 رن: 20 دقیقه امباپه کافی نبود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پاری سن ژرمن که با 9 امتیاز اختلاف ایمنی خوب، صدرنشین لیگ 1 فرانسه بود، امروز در خانه میزبان رن رده نهمی بود. پاریسی ها پس از دو تساوی متوالی در مسابقات قهرمانی فرانسه به دنبال پیروزی بودند و جالب اینکه لوئیز انریکه امروز کیلیان امباپه را روی نیمکت گذاشت و گونکالو راموس به جای او در ترکیب ثابت حضور داشت.

1999988
1999984

پاریس شکست خورد تا اینکه به خود آمد. در دقیقه 6 بازی با خطای آشکار اشرف حکیمی، مونتسی توانست از داخل محوطه جریمه دروازه میزبان را باز کند.

1999983

پی اس جی حمله یکپارچه را آغاز کرد و در دقیقه 17 موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. از روی یک کرنر یونس عبدالرحیم به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

دو دقیقه بعد راموس موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. او توانست با ضربه پای چپ به تماشاگران داخل محوطه جریمه و خطای مدافعان رن کار را تمام کند و پی اس جی را 2-1 به برتری برساند.

زمانی که به نظر می رسید نیمه اول با برتری تیم میزبان به پایان می رسد، رنس در دقیقه اول وقت اضافه بازی را به تساوی کشاند. دیاکیته با یک پاس عمقی از تله آفساید فرار کرد و در بازی تک به تک با دوناروما گل دوم را به ثمر رساند.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

1999992

PSG نیمه دوم را تهاجمی آغاز کرد و در یکی دو صحنه در آستانه زدن گل سوم قرار گرفت. به خصوص موقعیت عثمان دمبله که ضربه او از چند قدمی توسط رنس دروازه بان به شکلی باشکوه برگشت داده شد تا لوئیس انریکه با عصبانیت با دست به مانیتور مقابل ضربه بزند.

در دقیقه 71 بازی بالاخره انریکه تصمیم گرفت امباپه را به زمین بفرستد و او جای راموس را گرفت. دمبله نیز وارد زمین شد تا روند میزبانی را تغییر دهد.

دقایقی پس از ورود به زمین کیلیان فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما توپ با اختلاف کمی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت. او در دقیقه 94 از بیرون محوطه جریمه موقعیت خود را امتحان کرد اما دروازه بان توپ را مهار کرد.

این دیدار در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید تا پی اس جی نتواند سه امتیاز این دیدار خانگی را از آن خود کند.

مجله اخبار فوتبال خارجی