چالش عبدی; علامت صلیب بسازید (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرسپولیس تهران 6 هفته حساس در پیش دارد. هفته هایی که قرمزها امکان فرصت سوزی را ندارند و باید حداکثر امتیاز جمع کنند تا به لغزش حریف امیدوار باشند.


سرویس خبر شماره: 1821458 |
06 ارديبهشت 1401 ساعت 10:56 |
968 |

0نظرات



مجله اخبار فوتبال داخلی

قرمزها در این فصل نیز خلاء یک گلزن بی نقص را در گروه خود احساس کرده اند. در سال های درخشان پرسپولیس، دو آقای گل در این تیم بودند که در مسیر قهرمانی پیاپی قرار داشتند که طارمی دو فصل قهرمان شد و علیپور یک فصل، اما در دو سه فصل اخیر، نه. مهاجم سمی با پیراهن قرمز دیده شد.

عبدی تا اینجای فصل هفت گل به ثمر رسانده که آخرین گل او در هفته بیستم مقابل مس رفسنجان بود و پس از آن چهار هفته متوالی نتوانست دروازه حریفان را باز کند.

مهدی عبدی با وجود اینکه بهترین گلزن پرسپولیس در این فصل بود، عملکرد ضعیفی داشت.

مهاجم شماره 16 سرخ ها فصل گذشته 9 گل به ثمر رساند که اتفاقاً در هفته های پایانی کورس پرسپولیس به تراکتور، ماشین و پیکان برخورد کرد. عبدی در تلاش است تا در شش هفته حساس پایانی، رکورد فصل گذشته را بشکند و جدا از بهبود رکورد گلزنی، به تیمش کمک کند تا تنها جام باقی مانده فصل را به دست بیاورد.

البته نمی توان توانایی های مهدی عبدی جوان را که گل های بسیار مهمی زد را نادیده گرفت، اما عبدی برای تبدیل شدن به یک مهاجم شش دانگ باید نوسانات کمتری داشته باشد و تعداد گل های لیگ در هر فصل کمتر، دو رقمی باشد.