چراغ سبز برای حضور مجدد آقای کریم در تیم اسکوچیچ

حسن کامرانی فر در پاسخ به این سوال که آیا باقری در تیم ملی با او صحبت شده است، گفت: برای موفقیت تیم ملی، فدراسیون هر برنامه ای را که سرمربی تیم اعلام کند پیگیری می کند. ملی. انجام می دهد و انشاالله در بحث کمک و مستقر می شود.

دبیرکل فدراسیون درباره شرایط خانبان گفت: بحث آقای خانبان فرق می کند چون آنالیزور هستند نه کادر فنی. باید از تمام توانایی های خود برای تیم ملی استفاده کنیم. ممکن است محدودیت هایی داشته باشیم اما به هر حال تیم ملی در اولویت خواهد بود.

کامرانیفر در پاسخ به اصرار کمیته فنی برای اضافه شدن مربی به تیم ملی گفت: با انتخاب سرمربی، مسئولیت تیم ملی از نظر فنی بر عهده سرمربی است و فدراسیون فوتبال به خواسته های تیم ملی جامه عمل می پوشاند. سرمربی برای موفقیت تیم ملی.”

با این حال دراگان اسکوچیچ روز جمعه در مصاحبه ای از تمایل خود برای ادامه حضور باقری در تیم ملی ابراز داشت.


سرویس خبر شماره: 1835296
مرداد 03, 1401 در 20:19 |
10.8K امتیاز خبر|

11نقطه نظر

کریم باقری به تیم ملی بازمی گردد؟

وی در خصوص اضافه شدن یک مربی به تیم ملی تصریح کرد: با توجه به اینکه قبل از آخرین فیفادی در قطر، سرمربی یک نفر دیگر به تیم ملی اضافه کرد که مربیان خوبی بودند، تاکنون چیزی به صورت رسمی به ما اعلام نشده است، اما اگر سرمربی مربیان خوب می خواهد؛ حتما این کار را خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: این موضوع یکی از موضوعاتی است که در حال بررسی آن هستیم. تلاش می کنیم آقای باقری را به تیم ملی بیاوریم تا مدتی تا جام جهانی در کنار تیم ملی باشد.

وی همچنین درباره دلخوری کمیته فنی گفت: باید به جایی برسیم که نظر خود را اعلام کنیم و اجرای آن بحث دیگری است. اعضای کمیته فنی بازیکنان بزرگی بودند و به این نتیجه رسیدند که از نظر فنی سرمربی شرایط لازم را ندارد اما هیات مدیره فدراسیون فوتبال همه شرایط را دید و گرفتار شد. حالا باید پشت سر تیم ملی و کادر فنی باشیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در حالی که کریم باقری همزمان در تیم ملی و پرسپولیس حضور داشت به دلیل دو شغله بودن این مربی، باقری به دلیل محدودیت های فدراسیون فوتبال از تیم ملی جدا شد.

حسن کامرانی فر اشاره می کند که فدراسیون فوتبال برای بازگشت کریم باقری به تیم ملی پیگیری خواهد کرد.