چرا اصفهان به جای مشهد میزبان تیم ملی نشد؟

رئیس اداره فوتبال استان اصفهان در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه اصفهان از شانس بالایی برای میزبانی جام باشگاه های آسیا برخوردار است، گفت:


سرویس خبر شماره: 1819435 |
24 فروردين 1401 ساعت 11:52 |
107 امتیاز خبر|

0نظرات

طاهری: امیدواریم فوتسال را به آسیا بیاوریم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، طاهری رئیس اداره فوتبال استان اصفهان در نشست مجازی با خبرنگاران گفت: مهدی تاج همچنان رئیس کمیته فوتسال آسیا است. اگر این مسابقات برگزار شود، شانس زیادی برای میزبانی خواهیم داشت.
قسمت بعدی سخنان طاهری در این جلسه به اتفاقات مشهد اختصاص داشت و اعضای مجمع به دنبال دلایل این اتفاقات بودند و گفتند: متاسفانه اتفاق خوبی نبود و به فکر خوبی هم منجر نشد. ” گزارشی باید به فدراسیون ارائه شود تا به نمایندگان دولت و اعضای مجمع ارائه شود. اعضای مجمع فدراسیون با 32 امضا خواستار بررسی وقایع مشهد و شفاف سازی در این زمینه شده اند که امیدواریم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.
وی در پاسخ به این سوال که با توجه به پیشنهاد میزبانی اصفهان، چرا این دیدار در مشهد برگزار شد؟ با توجه به اینکه این یک رویداد بین المللی است و کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا نظارت ویژه ای بر آن داشته اند، پذیرش این استقبال مستلزم هماهنگی بین روسای دستگاه های اجرایی از جمله استانداری، شهرداری، ستاد کرونا، اداره کل ورزش و جوانان و سایرین.» اعتباری برای میزبانی کوتاه مدت از ارسال نامه به شورای فوتبال استان در 25 بهمن و تاخیر هفت روزه و همچنین برکناری رئیس فدراسیون این بار با توجه به همه جوانب و استقبال عالی اصفهان از رویدادهای گذشته به این نتیجه رسیدیم که زمان کافی برای هماهنگی وجود ندارد و اتفاقات دیگری ممکن است در اصفهان رخ ندهد.



مجله اخبار فوتبال داخلی