چرا اصل مس را به تخت جمشید ترجیح داد؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بهنام مددی مدیر رسانه ای تیم مس رفسنجان با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به گمانه زنی ها در خصوص مبلغ قرارداد مهاجم نیجریه ای با این باشگاه واکنش نشان داد.
مددی در متن این پست نوشت:
وی ادامه داد: گمانه زنی هایی که در مورد دلایل تمدید قرارداد اصلی با باشگاه خودش منتشر شده به قدری بی اساس است که هر کدام از آنها را می توان در منابع قانونی پیگیری کرد، همکاران من چگونه بدون حقایق موثق می توانند دلیل تمدید را توضیح دهند. از قرارداد گادوین با تیمی که بهترین فصل خود را در فوتبال در آن سپری کرد؟برای ما هم عجیب است که بگوییم مس نسبت به سایر مشتریانش پیشنهاد نجومی دارد.همه ما هر روز شایعات زیادی در مورد تعداد قرارداد بازیکنان می شنویم. با باشگاه های مختلف اما ما هرگز به خودمان اجازه نمی دهیم آنها را منتشر کنیم، نکته این است که برخی تیم ها می توانند هر بازیکنی را که می خواهند جذب کنند و اگر بر اساس رقابت مالی باشد، تیمی مثل مس رفسنجان که از نظر مالی یک تیم استاندارد محسوب می شود. ، قادر به مطابقت با آنها نخواهد بود.
مشا رابطه نزدیکی با سرمربی مس دارد. همان که آقای گل لیگ او را رئیس خطاب می کند و معتقد است همکاری با او باعث شده تا بالاترین کارایی و کیفیت را در فوتبال ایران ثبت کند.
منشا فصل گذشته کمترین قرارداد را در تمام سال های فعالیتش در فوتبال ایران با مس امضا کرد. پس از آن در شرایطی که خیلی ها فکر می کردند با وجود داشتن یک نیم فصل رویایی در نیم فصل دوم با افت کیفی مواجه می شود، بهترین نیم فصل دوم تمام سال های حضورش در ایران را به ثبت رساند. اینها مسائل فنی است که برخلاف برخی همکاران رسانه ای، فوتبالیست حرفه ای و باتجربه ای مثل منش به آن توجه می کند.
او فصل گذشته با پیراهن مس به آنچه در تمام سال های حضورش در فوتبال ایران به دنبال آن بوده است رسیده است و طبیعی است که در این شرایط باشگاه باثبات مس با تداوم حضور سرمربی اش دست بالا را دارد. در مذاکرات با بازیکنی مثل ماشا. همانطور که منشا بعد از وقت اضافه در پیام تصویری خود گفت دوست دارد در این تیم و با این مربی کار کند و آن طور که معاون فنی باشگاه در صحبت های خود اعلام کرد با مبلغی بسیار کمتر از پیشنهاداتی که داشت و البته افزایش نسبتاً منطقی نسبت به فصل. قبلاً ترجیح می داد در مس بماند تا اینکه پول بیشتری کسب کند.
باشگاه مس رفسنجان مشکلی برای انتشار قرارداد خود ندارد و در صورت تصمیم گیری برای انتشار قرارداد تمامی باشگاه های ایرانی، مس به عنوان داوطلب اول این کار را انجام خواهد داد. قرارداد اصلی با مس رفسنجان بسیار کمتر از پیشنهادات رسمی او و قراردادی کاملا معقول در بازار آشفته نقل و انتقالات فعلی برای آقای گل از لیگ برتر ایران است.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1831410
9 جولای 1401 در 02:04 ب.ظ |
41.7 هزار امتیاز خبر|

29نظرات

واکنش به عبارت “پیشنهاد اغوا کننده”

مدیر رسانه ای تیم مس رفسنجان به شایعات مبنی بر مبلغ اولیه قرارداد پاسخ داد.