چرا اولین لیگ فوتبال بانوان 10 تیمی شد؟

وی افزود: در نهایت با توجه به تجربیاتی که در سال های اخیر داشتیم ترجیح دادیم لیگ امسال را با 10 تیم آغاز کنیم تا به عنوان مثال مانند سال گذشته که سرگل بوشهر نتوانست به حضور در مسابقات ادامه دهد. لیگ در طول مسابقات، با مشکلات این ما با آن مواجه نیستیم.

در حالی که سال گذشته اولین لیگ بانوان با حضور 12 تیم برگزار شد، امسال قرار است این لیگ با حضور 10 تیم پیگیری شود.

چرا اولین لیگ فوتبال بانوان 10 تیمی شد؟

وی همچنین تاکید کرد: آرزوی ما این است که تیم ها به صورت منظم و قوی در لیگ برتر حضور پیدا کنند تا شأن بانوان و دختران ایرانی حفظ شود و به همین دلیل ترجیح دادیم سال آینده را با حضور 10 نفر آغاز کنیم. قوی ترین تیم های لیگ برتر بانوان



مجله اخبار فوتبال داخلی

نظمی در گفتگو با خبرنگار “مجله اخبار فوتبال” در مورد اینکه چرا برای برگزاری قرعه کشی جدید اطلاع رسانی نشد و این مراسم در سکوت برگزار شد، گفت: انصافا علیرغم اینکه قبلا اعلام کرده بودیم تیم ها فقط تا 21 مهرماه برای ارائه مدارک خود به سازمان لیگ، همچنان تا آخرین روز منتظر حضور تیم هایی مانند همیاری و ذوب آهن بودیم و تلاش کردیم این تیم ها در لیگ حضور داشته باشند، این باعث شد فکر کنیم که نمی توانیم انجام دهیم. بیشتر شروع مسابقات را به تعویق انداختیم و قصد داشتیم از هفته آینده فصل جدید را آغاز کنیم، اما فرصتی برای خدمت رسانی مجدد به رسانه ها نداشتیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چندی پیش و پس از قرعه کشی لیگ برتر بانوان با حضور 12 تیم، پانزدهمین دوره این دوره از مسابقات را بر اساس صحبت های گلاره نظمی برگزار می کرد. در راستای برگزاری مسابقات لیگ برتر بانوان ایران، قرار شد تیم ها مدارک لازم را تا 21 مهرماه ارائه کنند. به سازمان لیگ اما انصراف دو تیم با تجربه همکاری آذربایجان غربی و ذوب آهن اصفهان باعث شد تا صبح امروز این لیگ قرعه کشی شود و برنامه جدید مسابقات با حضور 10 تیم مشخص شود. .


سرویس خبر شماره: 1847846
20 اکتبر 1401 در 6:38 ب.ظ
1.8K |

0نقطه نظر

گل آرا ناتمی پاسخ می دهد