چرا باخت چلسی به بارسلونا به قیمت اینتر تمام شد؟

پس از انتقال احتمالی جوئل کنده به بارسلونا، چلسی قرار است برای جذب میلان شکرنیار، مدافع 27 ساله اسلواکی اینترمیلان اقدام کند.

با انتقال گلیسون برمر از تورینو به یوونتوس، شرایط اینتر برای فروش میلان اشکرینیار دشوارتر شده است، اما اگر چلسی بتواند رقم مورد نظر سران این باشگاه را فراهم کند، این انتقال نهایی خواهد شد. پس از جدایی آنتونی رودیگر و آندریاس کریستنسن و ناکامی در جذب جوئل کندال، چلسی به دنبال اضافه کردن حداقل یک مدافع با کیفیت به رختکن توماس توخل خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

قرارداد فعلی این بازیکن در ژوئن 2023 به پایان می رسد و پیش از این شایعاتی مبنی بر تمدید قرارداد او با اینتر با دستمزد پنج میلیون یورو در هر فصل وجود داشت، اما باشگاه مشکلی برای فروش میلان اشکرینیار ندارد که آیا پیشنهادات قابل قبول باشد. . تابستان امسال اینتر برای اشکارینیار 70 تا 80 میلیون یورو قیمت گذاشت اما پاری سن ژرمن حاضر به پرداخت این مبلغ نشد و این انتقال رد شد.


سرویس خبر شماره: 1835209
03 اوت 1401 ساعت 14:30
3.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

در پی جذب میلان اشکرینیار؛

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، به نظر می رسد چلسی در آستانه یک شکست دیگر در فصل تابستان است. روز گذشته روزنامه اسپورت در گزارشی مدعی شد باشگاه بارسلونا برای انتقال جوئل کنده، مدافع فرانسوی این تیم با سویا با رقم 50 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون پاداش به توافق قطعی رسیده است و این خبر خواهد بود. رسما اعلام کرد. به زودی. این مدافع ارزشمند در آستانه انتقال به استمفوردبریج قرار داشت و به همین دلیل چلسی اکنون به دنبال گزینه های دیگری است و قصد دارد میلان اسکرینیار، ستاره اسلواکی و کیفیت اینتر را خریداری کند.