چرا بلینگهام دورتموند را به منچستریونایتد انتخاب کرد؟

بوندسلیگا چند هفته زودتر از لیگ برتر انگلیس شروع شد و من می توانستم ببینم عملکرد و شرایط دورتموند در زمین چگونه است. در آن لحظه احساس کردم که می توانم به این تیم کمک کنم تا در زمین پیشرفت کند و البته آنها می توانند زمین پیشرفت من را فراهم کنند. با خودم فکر کردم که شانس بیشتری برای درخشش در اینجا دارم و به همین دلیل دورتموند را انتخاب کردم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تابستان سال 2020 بود که جاد بلینگهام، ستاره جوان انگلیس، با مبلغ قابل توجه 30 میلیون پوند از بیرمنگام سیتی به دورتموند پیوست. البته در آن زمان شایعات زیادی مبنی بر انتقال این هافبک جوان به منچستریونایتد به گوش می رسید و حتی جود بلینگهام نیز از محل تمرین این باشگاه دیدن کرد. اما او در نهایت تصمیم گرفت به دورتموند برود و پیشرفت بلینگهام در دو سال گذشته نشان می دهد که این تصمیم درست بوده است.

جود بلینگهام ستاره انگلیسی دورتموند درباره دلایل انتخاب این تیم به جای منچستریونایتد صحبت کرد.

چرا بلینگهام دورتموند را به منچستریونایتد انتخاب کرد؟


سرویس خبر شماره: 1850034
03 نوامبر 1401 در 6:00 بعد از ظهر
299 امتیاز خبر

0نقطه نظر

جود بلینگهام گفت: “در آن زمان من زمان زیادی برای تصمیم گیری داشتم زیرا در قرنطینه بودیم و مسابقات فوتبال تعطیل بود. خیلی سخت بود زیرا می دانستم باید به زودی تصمیم مهمی در مورد آینده ام بگیرم و البته زمان کافی برای انجام آن داشتم، اما معمولاً باید بین بهترین و بدترین راه یکی را انتخاب کنید.