چرا رونالدو در ترکیب اصلی منچستریونایتد نبود؟/ مشکل غیبت شماره 7

سرمربی هلندی یونایتد با دفاع از تصمیم خود برای نیمکت نشینی کریستیانو رونالدو و استفاده از کریستین اریکسن به عنوان یک مهاجم کاذب تا شروع نیمه دوم که ستاره 37 ساله پرتغالی وارد زمین شد، گفت: اگر یک مهاجم داشتیم با او بازی می کردم. کریستیانو رونالدو فقط 10 روز است که در تمرینات حضور دارد و هنوز برای 90 دقیقه بازی زود است، بنابراین دلیلی داشتم که او را در تیم اصلی قرار ندهم. ما دو مهاجم داریم (آنتونی مارسیال که مصدوم است و رونالدو) و شاید بتوان گفت سه (اشاره به مارکوس راشفورد) او را مهاجم خوبی می دانیم اما واقعیت این است که او فصل خوبی را به عنوان وینگر چپ پشت سر گذاشت و در این بازی دو موقعیت بسیار خوب به ثمر رساند اما برای این بازی یک بازیکنی که می توان گفت در پست مهاجم متخصص است. ما او را نداشتیم.”



سرویس اخبار فوتبال خارجی

اریک تناچر، سرمربی منچستریونایتد پس از باخت 2-1 شیاطین سرخ در خانه مقابل برایتون در هفته اول لیگ برتر به خبرنگاران گفت: “فکر می کنم در این بازی شروع خوبی داشتیم.” انگلیس اولین بازی رسمی او برای تیم اینکه اعتماد به نفس و اعتماد به نفس بازیکنان در تیم به یکباره سقوط کرد و به همین دلیل اشتباه کردیم و حریف نهایت استفاده را برد. دلیل افت اعتماد به نفس در تیم را می دانم و به خاطر اتفاقات فصل گذشته است، اما واقعاً نباید این اتفاق می افتاد. بازیکنان تیم ما بازیکنان خوبی هستند. اعتماد به نفس چیزی است که فرد باید در درون خود بسازد.

تنهاچ افزود: می دانم که این اتفاقات می تواند رخ دهد، اما فکر می کنم باید بهتر عمل می کردیم. درباره اون هیچ شکی نیست. اما این چیزی نیست که یک شبه اتفاق بیفتد. بدترین بازی ما در نیمه اول اتفاق افتاد و باید از آن درس بگیریم. خیلی هم واضح است.