چرا محیبی استقلال را انتخاب کرد؟

پیش از بازی سوپرجام، وینگر بوشهری آبی ها در گفتگو با مجله اخبار فوتبال درباره دیدار با هواداران و همچنین تجربه همکاری با ساپینتو می گوید:

* نسبت شما با مهدی قیدی چیست؟
من از دوستان قدیمی مهدی قیدی هستم و سال هاست همدیگر را می شناسیم. ما همشهری هستیم و مهدی فوتبالیست خوب و شایسته ای است. الان خیلی خوشحالم که با او هم تیمی هستم.

* به تابستان امسال برگردیم. چطور شد که استقلال را انتخاب کردی؟
زمانی که با استقلال قرارداد بستم، یک توضیح کلی در این باره دادم. مدتی قبل از امضای قرارداد، باشگاه استقلال پیگیر این پرونده بود. همیشه دوست داشتم استقلال را به عنوان یک تیم بزرگ و پرافتخار در ایران و آسیا بازی کنم. اما تغییرات مدیریتی در سانتا کلارا ورود من به استقلال را به تاخیر انداخت. اما بالاخره این اتفاق افتاد و الان خیلی خوشحالم که استقلالی هستم.

* بعد از کارت زردی که به هواداران گرفتی، همه هواداران می ترسند که 4 کارت بگیری و دربی را از دست بدهی. دقیقاً چه اتفاقی در آنجا افتاد و چرا کارت گرفتید؟
در آن صحنه که کارت زرد گرفتم واقعاً هیچ اتفاقی نیفتاد. حتی همه مشاوران ما دیده اند و همه شاهد هستند. فکر می‌کنم داور خط هم می‌تواند تایید کند که من به داور یا تیم مقابل اعتراض نکردم، هیچ چیز. من فقط با بازیکنانمان صحبت می کردم. آخرین لحظات بازی بود و برای من خیلی مهم بود که آخرین بازی قهرمانی خود را قبل از جام جهانی با سه امتیاز به پایان برسانم. من این موضوع را به بچه هایمان می گفتم و نه اعتراضی کردم و نه چیزی. تعجب کردم که چرا از داور کارت زرد گرفته ام. تمام آنچه بود مربوط به گذشته است و من نباید از گذشته صحبت کنم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد محبی بدون شک یکی از بهترین خریدهای تابستانی استقلال بود. بازیکنی که پس از یک فصل حضور در سانتا کلارا به فوتبال ایران بازگشت و این بار لباس آبی را برای حضور در لیگ برتر انتخاب کرد. بازیکنی که در این فصل یکی از مهره های کلیدی و بی بدیل تیم ساپینتو بوده است.

محبی که 10 بازی برای آبی ها انجام داده است، موفق به زدن 4 گل شده و بهترین گلزن ساپینتو است. او انگیزه های زیادی برای جلب نظر مثبت کارلوس کی روش دارد تا بتواند یکی از مسافران جام جهانی شود.

* استقلال باشگاه پرطرفداری است، از زمانی که به استقلال پیوستی، واکنش هواداران چگونه بوده است؟
از این همه حمایت و محبت هواداران بسیار خوشحال شدم. از آنجایی که باشگاه در حال مذاکره با سانتا کلارا بود، هواداران پیام های زیادی برای من ارسال کردند و پرونده را دنبال کردند. خیلی خوشحالم که هواداران باشگاه استقلال اینقدر به من لطف دارند و امیدوارم بتوانم با عملکردم در زمین از آنها قدردانی کنم.

محمد محبی می گوید مهم ترین هدف استقلال این است که با کسب نتایج خوب رضایت و خوشحالی هوادارانش را به همراه داشته باشد.

چرا محیبی استقلال را انتخاب کرد؟

* کار زیر نظر ساپینتو چگونه بود؟
آقای ساپینتو مربی بسیار خوب و حرفه ای و سخت کوشی است. او و دستیارانش زمان زیادی را صرف می کنند. در تمرینات و دیدارها آنالیز می شود و نتیجه همان فوتبال خوبی است که از استقلال می بینید. وقتی استقلال اینقدر خوب بازی می‌کند، درصد مالکیتش بالاست، موقعیت‌های گلزنی زیادی پیدا می‌کند و در خیلی از بازی‌ها تیم‌های مقابل فقط برای دفاع می‌آیند، این نشان می‌دهد که استقلال چقدر قدرتمند است. این ثابت می‌کند که کادر فنی سخت کار می‌کنند، تیم‌های حریف را آنالیز می‌کنند، به تمرین خوب برای ما فکر می‌کنند و نتیجه همه این تلاش‌ها باعث می‌شود فوتبال خوبی در زمین ارائه کنیم. به نظر من او مربی حرفه ای بسیار خوبی است و رابطه خوبی با بازیکنان دارد و از داشتن چنین مربی بسیار خوشحالم.


سرویس خبر شماره: 1851336
10 نوامبر 1401 ساعت 23:19 |
42 هزار |

22نقطه نظر

باید زودتر می آمدم؛

* آیا نتایج و اخبار سانتا کلارا را دنبال می کنید؟ آنها این هفته پورتو را متوقف کردند و در رده پانزدهم جدول قرار دارند.
بله، طبیعی است که اخبار سانتا کلارا را دنبال می کنم و امیدوارم نتایج مطلوبی کسب کنم.

* با وجود ستاره های بوشهری مثل شما، قیدی، طارمی، دانشگر و… چرا بوشهر تیمی در سطح لیگ برتر ندارد؟
به نظر من فوتبال بوشهر پتانسیل و شایستگی خیلی بیشتر از اینها دارد. فکر می کنم فوتبال بوشهر این قابلیت را دارد که در سطح اول فوتبال ایران ظاهر شود و بازیکنان زیادی را وارد فوتبال ایران کرده و زمانی هم در لیگ برتر تیم داشته است. محاسن فوتبال بوشهر بیش از اینهاست. امیدوارم بهترین اتفاق ها برای فوتبال بوشهر بیفتد و دوباره بتوانند یک تیم لیگ برتری داشته باشند چون شایسته و توانمند هستند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

* چه اهدافی داشتی که به استقلال رسیدی؟
به عنوان یک بازیکن سعی می کنم بهترین ها را به استقلال بدهم و به اهدافمان به عنوان یک تیم برسیم. خیلی مهم است که استقلال بتواند موفق شود و نتایجی را که هواداران می خواهند بگیرد و هواداران را خوشحال کند. فکر می کنم مهم ترین هدف این است که استقلال بتواند با کسب نتایج خوب رضایت و خوشحالی هوادارانش را به همراه داشته باشد. من شخصا به دنبال بهترین عملکرد در استقلال هستم.

* در پرتغال با سانتا کلارا مقابل تیم ساپینتو قرار گرفتید، گل زدید و امروز با هم کار می کنید. این دیدار چه تاثیری در آمدنت به استقلال داشت؟
از آنجایی که من و آقای ساپینتو در لیگ پرتغال بودیم، همدیگر را می شناختیم. حتی قبل از آمدن به اینجا درباره این انتقال صحبت کردیم. مطمئن نیستم این بازی چقدر روی آمدن من به استقلال تاثیر داشت، اما آقای ساپینتو حتما عملکرد من را دنبال می کرد و علاقه داشت به استقلال بیاید. وقتی با او صحبت کردم، خود آقای ساپینتو هم پیگیر بود که قراردادم زودتر ثبت شود.