چرا ووت وهورست مهاجم منچستریونایتد علامت This Is Anfield را لمس کرد – باشگاه لیورپول

ووت وهورست، مهاجم منچستریونایتد، با زدن علامت معروف This Is Anfield قبل از بازی یکشنبه، خطر خشم هواداران خود را داشت.

مهاجم هلندی لحظاتی قبل از شروع بازی در عکس و فیلمی که از آن زمان منتشر شده است در حال لمس علامت است و برخی از هواداران یونایتد چندان تحت تأثیر قرار نگرفته اند.

این بازیکن 30 ساله در ژانویه به صورت قرضی از برنلی به یونایتد پیوست اما در مصاحبه ای با دی تلگراف در سال 2018، وگهورست فاش کرد که در واقع از دوران کودکی طرفدار لیورپول بوده است.

این مهاجم انتقال آینده به لیورپول را یک “رویا” توصیف کرد و اظهار داشت که با تلاش و اراده سخت، امیدوار است روزی به آن برسد.

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 5 مارس 2023: فابیو هنریکه تاوارس از لیورپول 'فابینیو' (L) و ووت وهورست از منچستریونایتد در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه لیورپول و منچستریونایتد در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

“من خواب دیده ام [playing for Liverpool] از دوران بچگی. اگر با تعهد کامل به تمرین ادامه دهم، فکر می‌کنم این فرصت پیش خواهد آمد.»

«البته، چنین چیزی به عوامل مختلفی بستگی دارد.

شما باید تناسب اندام بمانید و یک مربی و یک باشگاه باید آن را در شما ببینند، اما جدای از آن می توانید چیزهای زیادی در زندگی برای خود خلق کنید.

این نقل قول ها در لحظه ای نسبتاً نامناسب برای این بازیکن که پس از بازی به هم تیمی هایش در رختکن پیوست و به جشن های لیورپول گوش داد، منتشر شد.

را آینه ادعا می کنند که اریک ده هاگ به کل تیم یونایتد گفته بود که در سکوت بنشینند، زیرا قرمزها در یک برد تاریخی غوطه ور شده بودند – به عنوان مجازاتی برای عملکرد و انگیزه آنها برای آینده.

همانطور که ممکن است تصور کنید، هواداران یونایتد نسبت به ژست مهاجم هلندی قبل از بازی خیلی مهربان نبودند:

شاید ارزش آن را داشته باشد که وگهورست دوباره با پیراهن یونایتد به آنفیلد بیاید!



https://www.thisisanfield.com/2023/03/why-man-united-striker-wout-weghorst-touched-the-this-is-anfield-sign/ منبع: