چرا ژاوی و گواردیولا از یکدیگر عصبانی هستند؟ / تفاوت شدید دانش آموز و معلم

این ممکن است روابط بین دو تکنسین (و اطرافیان آنها) را تیره کند تا جایی که رئیس بارسلونا پیشنهاد داد به عنوان یک میانجی برای پایان دادن به این ماجرا عمل کند.

اما پپ گواردیولا پاسخ داده و معتقد است ژاوی “اطلاعات نادرست” دریافت کرده است زیرا بارسا هیچ پیشنهاد رسمی برای این بازیکن دریافت نکرده است: “ما کانسلو را نمی‌خواستیم و برایمان مهم نبود که او به کدام تیم می‌رود، حتی من شنیدم. که قرار بود به منچستریونایتد که رقیب ملی ماست برود.اما در نهایت به دلیل اینکه از این تیم پیشنهاد دریافت کرده بود راهی بایرن مونیخ شد.ما هیچ پیشنهادی از بارسا را ​​رد نکردیم.

پپ گواردیولا و ژاوی، سرمربیان بارسلونا و منچسترسیتی رابطه خوبی با یکدیگر ندارند و ظاهراً اختلاف نظر دارند. ژاوی، مدیر فعلی بارسا معتقد است و علناً اعلام کرده است که منچسترسیتی از فروش ژائو کانسلو به بارسا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی خودداری کرد و این بازیکن در نهایت به بایرن مونیخ رسید.

موضوع دیگر خرید گوندوگان از بارسا است. پپ ماه گذشته در بارسلونا بود و در حاشیه یک تورنمنت گلف در پاسخ به سوالی در مورد انتقال قریب الوقوع گوندوغان به بارسا، به ژاوی کنایه زد و گفت: می دانم ژاوی از مدت ها قبل با گوندوغان در تماس بوده است و آنها صحبت کردن.” انتقالی که در نهایت انجام شد و گوندوگان با رد پیشنهاد تمدید قرارداد سیتی به بارسا پیوست. پپ به وضوح از صحبت کردن ژاوی با کاپیتان تیمش و وسوسه رفتن او ناراحت است. خوان لاپورتا در مصاحبه با TV3 de Catalunya تلویحاً شکاف بین این دو اسطوره را تأیید کرد و گفت: “به عنوان رئیس بارسلونا، وظیفه آشتی دادن پپ و ژاوی را بر عهده می‌گیرم. البته این مسئولیتی است که من به آنها شک دارم. مشکل جدی است. تمجید از ژاوی به معنای پاک کردن خاطرات پپ در بارسلونا و بالعکس نیست. آیا می توان کارهایی که پپ در بارسلونا انجام داد را فراموش کرد؟ “من به این مشکل پایان خواهم داد.”

این مقالات را نیز بخوانید:



سرویس اخبار فوتبال خارجی