چشمی در حال حاضر برای کی روش دور از دسترس است (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1844975
01 مهر 1401 ساعت 16:10
13 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

این بازیکن که فصل 21-2020 را در ام صلال سپری کرد و 18 بازی در لیگ ستارگان قطر انجام داد و یک گل به ثمر رساند، سال گذشته برای استقلال بازی کرد و با آبی ها قهرمان لیگ برتر شد. تیمش اما در لیست تیم ملی نیست.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روزبه چشمی در آخرین دوره سرمربیگری کارلوس کی روش که در اردوهای تیم ملی ایران حضور داشت و حتی در جام جهانی فوتبال جهان 2018 یکی از بازیکنان مورد علاقه او بود. بازیکن معمولی در بازی با مراکش نقش موثری ایفا کرد و تنها پیروزی ایران را کسب کرد اما حالا این بازیکن از تیم ملی فاصله دارد.

کاپیتان دوم استقلال که یکی از ملی پوشان آخرین دوره جام جهانی روسیه و جام ملت های امارات بود، حالا با انگیزه خاصی در 6 هفته آینده لیگ برتر کار می کند و امیدوار است بتواند نظر کی روش را جلب کند و یکی از مسافران قطر باشد. . اتفاقی که با توجه به اعلام سرمربی پرتغالی مبنی بر لزوم تقویت خط دفاعی و خط هافبک تیم ملی دور از دسترس او نیست.



مجله اخبار فوتبال داخلی

روزبه چشمی که در پست دفاع میانی و هافبک دفاعی استقلال بازی می کند، امیدوار بود پس از بازگشت کی روش به تیم ملی دعوت شود اما این اتفاق برای او نیفتاد و این بازیکن در حال حاضر مشغول تشکیل تیم است. پوشان آبی و هدف دیگری را دنبال می کند. .

مدافع و هافبک استقلال پس از دعوت نشدن به تیم ملی در حال تمرین با آبی پوشان است.

چشمی در حال حاضر برای کی روش دور از دسترس است (تصویر)