چشمی: در عجله قضاوت شدم – تمرین سه

روزبه چشمی می گوید بعد از باخت تیم ملی مقابل انگلیس، فشار روی او عادلانه نبود.

چاسمی: عجله داشتم قضاوت کردم

مدافع تیم ملی درباره فشارهایی که پس از باخت مقابل انگلیس به او وارد شد، گفت: اگر فوتبالی باشد، یک مقدار فشار طبیعی است چون روز خوب یا بدی را سپری می کنیم. جالب نبود. قضاوت عجولانه ای در مورد من انجام شد که منطقی نبود. هم تیمی هایم، خانواده ام و همه اعضای تیم ملی به گلزنی کمک کردند. «هرچه دیدیم لطف خدا و تلاش بچه ها بود. “



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1855458
4 آذر 1401 ساعت 16:53 |
9.6 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

اگر فشار نبود، بازی انگلیس نتیجه را عوض می کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روزبه چشمی در شرایطی به جام جهانی قطر سفر کرد که در صورت باقی ماندن اسکوچیچ در کادر فنی تیم ملی شانس حضور در مسابقات فوتبال در مهم ترین موضوع را از دست می داد. جهان اما با بازگشت سرمربی پرتغالی راهی قطر شد و در دیدار مقابل انگلیس نیز در ترکیب اصلی به زمین رفت.
چشمی البته در بازی با ولز روی نیمکت نشست اما با وجود انتقاداتی که در بازی اول به او وارد شد، در دقایق پایانی وارد زمین شد تا به یکی از خاطره انگیزترین لحظات زندگی حرفه ای اش تبدیل شود. جایی که ضربه استثنایی و دیدنی او در دقیقه 9+90 سرانجام دروازه ولز را که یک روز خوش شانس پشت سر داشت باز کرد و بزرگترین پیروزی تاریخ جام جهانی را برای ایران رقم زد.
روزبه چشمی پس از این دیدار سخنان کوچک خود را اینگونه آغاز کرد: «اول از همه به همه تیم تبریک می گویم. در بازی اول فشار زیادی وجود داشت. قطعاً بدون این فشار مقابل انگلیس به این نتیجه نمی رسیدیم. بعد با بحث کادر فنی و نمایش هایی که داشتیم امروز توانستیم سه امتیاز را بگیریم. به لطف همبستگی و همدلی تیم است که توانسته ایم نتیجه بگیریم.”