چلسی آخرین سیم را زد. پیشنهاد بزرگ به پدیده انگلیسی

مجله اتلتیک در گزارشی مدعی شد که خود آنتونی گوردون به مدیران اورتون و فرانک لمپارد اطلاع داده که قصد جدایی دارد و می خواهد به چلسی برود. ستاره 21 ساله انگلیس در این فصل قصد دارد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند و البته فکر می کند بازی در باشگاهی مانند چلسی شانس بیشتری برای قهرمانی در جام جهانی به او می دهد. سران باشگاه لندنی حاضرند مبلغ هنگفت 60 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون پاداش برای خرید آنتونی گوردون بپردازند اما توافق طرفین هنوز نهایی نشده است. فرانک لمپارد به خوبی می داند که در این مدت کوتاه فرصت زیادی برای خرید جانشین وجود ندارد و به همین دلیل از مدیران اورتون خواست تا این ستاره جوان را حفظ کنند.


سرویس خبر شماره: 1839938
سپتامبر 01, 1401 در 5:38 ب.ظ
6.4K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

چلسی آماده است پیشنهادی 60 میلیون یورویی به اضافه 12 میلیون پاداش برای انتقال آنتونی گوردون جوان اورتون به استمفوردبریج ارائه کند.

چلسی آخرین سیم را زد.  پیشنهاد بزرگ به پدیده انگلیسی

اما به نظر می رسد سران چلسی در مورد این قرارداد مطمئن هستند و به زودی، زمانی که تاد بولی به انگلیس بازگردد، احتمالاً مراحل پایانی انتقال آنتونی گوردون به استمفوردبریج انجام خواهد شد. علاوه بر این، پیر امریک اوبامیانگ قرار است به چلسی برود و به زودی به لندن خواهد آمد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نتایج ضعیف چلسی در هفته های ابتدایی لیگ برتر و به ثمر رساندن تنها 3 گل در سه هفته ابتدایی، مدیران این باشگاه را بر آن داشت تا برای جذب بازیکنان جدید تلاش کنند.بازیکنان جدید در فاصله کم تا پایان لیگ برتر پنجره تابستانی آنتونی گوردون ستاره جوان اورتون توسط توماس توخل مورد توجه قرار گرفته است و با توجه به پیشنهاد بالای چلسی، به نظر می رسد که راه زیادی برای این انتقال وجود ندارد.