چلسی برای چه مهاجمی باید تابستان امسال برود – Talk Chelsea

چلسی همچنان در حال بررسی گزینه هایی برای مهاجم جدید خود در تابستان است، که هنوز هم اولویتی است که آنها به دنبال آن هستند.

گزارش ها حاکی از آن است که پی اس جی در این مسابقه پیشتاز است، اما هنوز هم رقابتی است که چلسی در آن حضور دارد – با بسیاری از افراد هنوز هم معتقدند که ویکتور اوسیمن در اولویت سلسله مراتب آبی ها باقی مانده است.

همانطور که گفتم، آنها از زمانی که به باشگاه آمدند و هدایت تیم را برعهده گرفتند، رویای جذب اوسیمن را داشتند، اما این فرصت وجود نداشت. اکنون، این فرصت تابستان امسال وجود دارد، اما باید مقداری پول نقد جدی برای جذب او صرف کنید.

بند آزادسازی او در تابستان امسال حدود 115 میلیون پوند خواهد بود که بخش بزرگی از بودجه نقل و انتقالات هر باشگاهی است.

البته اکنون همه این صحبت ها در مورد پیروی چلسی از قوانین PSR و FFP به دلیل خلاءهایی مانند فروش دارایی بین شرکت های خود وجود دارد. اینکه آیا آنها واقعاً از این موضوع خلاص می شوند یا نه، هنوز مشخص نیست، من تقریباً مطمئن هستم که سایر مالکان باشگاه تمام تلاش خود را برای جلوگیری از آن انجام خواهند داد. با این حال، از هم‌اکنون، به نظر می‌رسد که در چارچوب قوانین است، بنابراین شاید آن‌ها حفره‌های هوشمند بیشتری پیدا کرده‌اند.

این هنوز به این معنی نیست که ما می‌توانیم و خواهیم توانست مقدار زیادی پول نقد برای جذب بازیکنان جدید کم کنیم. همانطور که گفتم، باشگاه می‌خواهد در هزینه‌ها باهوش‌تر باشد و راه‌های مختلفی برای این کار (قرض برای خرید/تعهد، بازیکنان آزاد و غیره) بررسی کرده است. ما همچنان در تابستان امسال بازیکنان را بدون توجه به اتفاقی که می‌افتد می‌فروشیم، و در آنچه وارد می‌کنیم هوشمندتر خواهیم بود. این آخرین پنجره از یک طرح چهار پنجره‌ای برای بازسازی تیم است. بنابراین حداقل دو یا سه پست در این تابستان به امضا می رسد، اما انتظار نمی رود که مانند پنجره های گذشته در باشگاه احمقانه باشد.

حتی هنوز هم، این وسوسه وجود دارد که برای اوسیمن هزینه های کلان بپردازد، اگرچه چلسی به دنبال راه هایی برای کاهش هزینه و همچنین ساختار بندی بند آزادسازی بوده است. برخی از تماس های باشگاهی وجود داشته است، و تماس های زیادی با نماینده وجود دارد.

اما آیا چلسی باید این مقدار پول را تنها برای Osimhen خرج کند یا باید به دنبال گزینه ارزان‌تری برود؟

من اوسیمن را دوست دارم، اما به خصوص برای آن هزینه، به او متقاعد نشده ام.

آیا بنجامین سسکو (برای بند آزادسازی بالاتری که در حال حاضر حدود 55 میلیون پوند گزارش شده است) باید به جای آن هدف قرار گیرد؟

یا باید مسیری کاملا متفاوت را طی کنیم و گزینه بسیار ارزان تری مانند سرهو گیراسی پیدا کنیم که در این فصل در 27 بازی برای اشتوتگارت در بوندس لیگا 26 گل به ثمر رسانده است و طبق گزارش ها با کمتر از 15 میلیون پوند در تابستان امسال در دسترس خواهد بود؟

یا شاید ویکتور بونیفیس از لورکوزن، بازیکنی که در تابستان امسال با قیمتی حدود 50 میلیون پوند در دسترس خواهد بود، باید مورد هدف قرار گیرد؟

ایوان تونی که هنوز در لیست ماست، می‌دانم که در تابستان امسال با قیمتی در حدود 40 میلیون پوند در دسترس خواهد بود – برنتفورد احتمالاً برای کمی بیشتر تلاش خواهد کرد.

ویکتور گیوکرس نیز همچنان یکی از بازیکنانی است که باید تماشا کرد و بند آزادسازی او حدود 85 میلیون پوند است که بسیار زیاد است – اما او یک گلزن پرکار است.

پس چلسی باید چه مسیری را طی کند؟

آیا گزینه دیگری وجود دارد که شما ترجیح می دهید؟ لطفا انتخاب خود را در نظرات بنویسید…

من شخصاً هنوز در این مورد اختلاف نظر دارم، اما غریزه‌ام به من می‌گوید که از ۱۱۵ میلیون پوند در Osimhen اجتناب کنم و به سراغ گزینه ارزان‌تری بروم. من دوست دارم حتی اگر سسکو را دوست داشته باشم، یک گزینه باتجربه را نیز ببینم، و کسی که حضور فیزیکی و جثه ای داشته باشد که بتواند توپ را بالا نگه دارد و یک جانور هوایی و همچنین کمی روباه باشد. جعبه

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/opinion-which-striker-chelsea-should-go-for-this-summer/ منبع: