چلسی به من فریب داد: این بدترین انتقال در فوتبال من بود

پاتو همچنان معتقد است که چلسی به او خیانت کرده و این بدترین انتقال دوران فوتبالش بوده است.فکر می کردم چلسی من را به مدت 6 ماه قرضی ببندد و سپس با من قرارداد دائمی 3 ساله امضا کند. هیچ وقت تصور نمی کردم بعد از 6 ماه من را نخواهند. آنها به من فریب دادند و مربی (گاس هیدینک) تنها در دو بازی از من استفاده کرد و من هنوز نمی دانم چرا. من در سائوپائولو عالی بودم زیرا در آنجا به من اعتماد داشتند. اگر به من می گفتند فقط 6 ماه به من نیاز دارند، اصلاً به چلسی نمی رفتم. پیوستن به چلسی بدترین انتقال دوران فوتبالی من بود.


سرویس خبر شماره: 1851846
نوامبر 13, 1401 @ 9:37 ب.ظ
47.4K امتیاز خبر|

21نقطه نظر

الکساندر پاتو:

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، الکساندر پاتو بین سال های 2007 تا 2013 بازیکن میلان بود و به خصوص در سال های اول حضورش بازی های خاطره انگیزی انجام داد اما پس از آن دچار افت شد و به فوتبال برزیل بازگشت. او به بازی برای کورینتیانس و سائوپائولو ادامه داد و مهمتر از همه درخشش او در سائوپائولو و به ثمر رساندن 26 گل باعث شد در زمستان 2016 به صورت قرضی با بند خرید اختیاری راهی چلسی شود، اما او تنها دو بازی انجام نداد. یک گل برای این باشگاه زد..

الکساندر پاتو همچنان از پیوستن به چلسی پشیمان است و معتقد است که باشگاه لندنی به او خیانت کرده است.

چلسی به من فریب داد: این بدترین انتقال در فوتبال من بود

پاتو سپس از چلسی به ویارئال رفت و به بازی در فوتبال چین ادامه داد. او در سال 2019 به سائوپائولو بازگشت و از سال 2021 برای اورلاندو سیتی در لیگ آمریکا بازی خواهد کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی