چلسی تحت فشار مدعی جریمه شد 2-0 برد مقابل تاتنهام

چلسی که مشتاق پایان دادن به سه بازی بدون برد خود در رقابت‌ها بود، پنجشنبه شب (2 مه) در استمفوردبریج از رقبای محلی تاتنهام هاتسپور برای دیدار در روز 34 لیگ برتر استقبال کرد. فوریت آنها برای بهبود برجسته بود، زیرا آنها یکی از بهترین عملکردهای خود را در این فصل انجام دادند تا یک پیروزی چشمگیر 2-0 را کسب کنند.

تسلط تاتنهام بر مالکیت، چلسی به گل می رسد

چلسی مائوریسیو پوچتینو در دقیقه 5 اولین موقعیت بازی را ایجاد کرد. Mykhailo Mudryk یک اینچ عالی برای تعقیب نیکلاس جکسون بازی کرد. مهاجم مرکزی توپ را زیر گوگلیلمو ویکاریو که عجله داشت فرو برد، اما پوک او قدرت کافی نداشت و به میکی ون دی ون اجازه داد توپ را از خط دروازه دور کند. بازنشستگان 19 دقیقه بعد به گل خود رسیدند، آن هم به لطف جواهری از یک برنامه منظم.

کانر گالاگر در یک ضربه ایستگاهی دلپذیر به درون محوطه جریمه تاتنهام هاتسپر زد و تروو چالوبا را وادار کرد تا با خشونت به آن حمله کند. ضربه سر مدافع قدرت زیادی داشت و توپ را فراتر از دروازه بان به گوشه بالای دروازه فرستاد. در دقیقه 33، مادریک با یک کولینگ درخشان به سمت دروازه رفت. با این حال، با ناراحتی هواداران میزبان، توپ به سختی از بالای دروازه عبور کرد و یک ضربه گل زد. تاتنهام می‌توانست در دقیقه 38 بازی برابری کند، زمانی که پدرو پوررو یک ضربه ایستگاهی عالی را برای امرسون رویال ارسال کرد. مدافع، با این حال، محاسبات خود را نادیده گرفت و آن را از فاصله شش یاردی به بیرون فرستاد.

تیم میزبان با استفاده از جکسون در دقیقه 72 برتری خود را دو برابر کرد و بار دیگر از روی ضربات ایستگاهی منشأ گرفت. کول پالمر سعی کرد با یک ضربه ایستگاهی دروازه را پیدا کند، اما تلاش او به تیر افقی برخورد کرد و مستقیماً به سمت جکسون رسید و او با ضربه سر آن را فراتر از ویکاریو فرستاد. تاتنهام در نیمه دوم هیچ چیز قابل توجهی خلق نکرد و در نهایت تسلیم سرنوشت خود شد.

اسپرز 63 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت اما موقعیت های بزرگ کمتری ایجاد کرد (4 در مقابل 2)، شوت های کمتری به سمت دروازه داشت (5 در مقابل 3)، و بازی را با xG ضعیف (2.17 در مقابل 1.65) به پایان برد.

آینده این دو تیم چیست؟

پس از پیروزی روز پنجشنبه، چلسی به رده هشتم جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد. آنها در حال حاضر با سه امتیاز از منچستریونایتد در رده ششم فاصله دارند. آنها باید در چهار بازی بعدی بر کسری غلبه کنند تا بتوانند در لیگ کنفرانس اروپا شرکت کنند.

چلسی در بازی بعدی خود در لیگ برتر در تاریخ 5 می به مصاف دیگر رقیب محلی خود وستهام یونایتد خواهد رفت.

در همین حال، تاتنهام هاتسپر در جایگاه پنجم باقی ماند و امیدها برای صعود به جمع چهار تیم به سرعت از بین رفت. آنها هفت امتیاز کمتر از استون ویلا در رده چهارم هستند، البته با یک بازی کمتر. لیلی وایت ها در بازی بعدی خود در لیگ برتر در تاریخ 5 می به مصاف لیورپول خواهند رفت.

https://sportslens.com/news/chelsea-2-0-tottenham-hotspur-premier-league/ منبع: