چلسی در آستانه دومین فصل تلف شده متوالی – Talk Chelsea

چلسی یک فصل وحشتناک را پشت سر گذاشته است، پر از لحظات امید کوتاه همراه با باخت های ویرانگر مانند آنچه دیروز در ومبلی متحمل شدیم.

همه اینها برخلاف انتظار است. ما یک مدیر جدید آوردیم و پول زیادی خرج کردیم و امید زیادی به آینده ما وجود داشت. شرط‌بندان در این فصل یک حمایت مرگبار علیه ما خواهند داشت.

اما آیا واقعا بازی تمام شده است؟ آیا این فصل نیز مانند فصل گذشته به پایان می رسد، در بهار با کمی بازی و هیچ چیز قابل انتظاری تا آگوست، زمانی که فقط می توان امیدوار بود که اوضاع کمی روشن شده است، پایان یابد؟ ما واقعا امیدواریم که نه. و برای حضور در آنجا، امید زیادی وجود دارد که این اتفاق نیفتد.

یک چیز، ما هنوز در جام حذفی هستیم. این به ما یک رقابت ملموس می دهد که هنوز در آن هستیم و شانس واقعی برای برنده شدن داریم. کاپیتولاسیون ما در کارابائو دقیقاً امیدها را افزایش نمی دهد، اما اگر در آنجا به فینال رسیدیم، مطمئناً می توانیم در جای دیگری به فینال برسیم.

در حالی که پیروزی لیورپول در آنجا دردناک است، به این معنی است که یک مکان اروپایی دیگر از طریق لیگ در دسترس است. این بدان معناست که در آن جبهه می‌توان بیشتر از اینها بازی کرد. سال گذشته ما به شدت در حال محو شدن بودیم که هرگز احساس نکردیم با طرف های بالا در تماس هستیم. این بار فرق می کند. علیرغم همه مشکلاتمان، به اندازه کافی اجراهای خوب دیده‌ایم که باعث شود فکر کنیم می‌توانیم با هم بازی کنیم و به 7 تیم برتر بجنگیم. این درخواست بزرگی برای تیمی نیست که یک میلیارد برای آن خرج کرده باشد.

در یکی دو هفته آینده چیزهای زیادی خواهیم فهمید. زمانی برای لیسیدن زخم‌هایمان وجود ندارد – رقابت‌های جام حذفی ما به طور جدی چهارشنبه شب با یک بازی سخت در برابر لیدز در فرم شروع می‌شود، لیدز که در چمپیونشیپ بالا پرواز می‌کند و لب‌هایش را می‌لیسد تا با ما بازی کند در حالی که ما زخمی هستیم.

بعد از آن در لیگ برتر هم اوضاع راحت‌تر نیست. ما در ماه مارس بازی های بسیار دشواری را مقابل برنتفورد، نیوکاسل و آرسنال داریم.

ماه آینده یا ما را به مسیر اصلی بازگرداند و ما را برای پایان دادن به کمپینی که در آن بازی‌های معناداری داریم آماده می‌کند، یا اینکه کودتای خوبی برای دومین ناامیدی متوالی در یک فصل خواهد بود؟

با قسمت بعدی ترن هوایی چلسی همراه شوید تا متوجه شوید…

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/news/chelsea-on-the-cusp-of-second-wasted-season-in-a-row/ منبع: