چلسی در نهایت می تواند به تجربه امضای قرارداد برسد – Talk Chelsea

اخیراً مقاله‌هایی نوشته‌ام که در مورد استخدام ساده‌لوحانه‌مان و این واقعیت که کیفیت و تجربه ثابت‌شده در ترکیب تیم‌مان را نادیده گرفته‌ایم صحبت کرده‌ام، چیزی که بسیاری از هواداران، کارشناسان، حرفه‌ای‌ها، بازیکنان سابق و چلسی‌های سابق نیز موارد زیادی را برجسته کرده‌اند.

این موضوع آنقدر توجه را به خود جلب کرده است که این هفته نیز جنبش #ChangeTheModel توسط هواداران چلسی آغاز شد. و این حرکت در اصل همان بالا و پایین را می گوید….

با این حال، آیا تصمیم گیرندگان چلسی بالاخره می آیند و آیا در تابستان به این موضوع می پردازند؟ اگر آخرین شایعه چیزی باشد، شاید آنها…

فلوریان پلتنبورگ از اسکای آلمان روز چهارشنبه این هفته گزارش داد که چلسی بار دیگر ایوان تونی از برنتفورد را پیش از انتقال احتمالی برای جذب او در تابستان امسال زیر نظر دارد. او همچنین می گوید که دستمزد او حدود 30 تا 40 میلیون پوند خواهد بود.

بنابراین اگر چلسی دوباره به تونی علاقه مند است، شاید آنها متوجه شده اند که به تجربه اثبات شده بیشتری نیاز دارند؟

این به من اطمینان می دهد و به من امیدواری می دهد، نه فقط به این دلیل که من از طرفداران تونی هستم و اگر موفق به جذب او شویم، به امضای قرارداد امتیاز می دهم، بلکه صرفاً به این معنی است که ما این قانون زیر 25 سال را در رختخواب گذاشته ایم و ما در واقع به دنبال رسیدگی به مهمترین مسئله خود در این تیم هستیم.

همانطور که گفتم، من به تونی امتیاز می‌دهم و در واقع فکر می‌کنم پروفایل او یکی از مناسب‌ترین پروفایل‌ها از میان تمام مهاجمانی است که به آنچه ما نیاز داریم پیوند دارند. ما به یک مهاجم پیوندی نیاز داریم، کسی که بتواند یک هدف نیز باشد، بداند دروازه کجاست، و دارای ذهنیت، اعتماد به نفس و تجربه بازی در این لیگ باشد.

این حرکت با این قیمت مورد حمایت و پسند اکثریت هواداران چلسی قرار می گیرد، حداقل من فکر می کنم که چنین خواهد شد، من دوست ندارم برای کل هواداران صحبت کنم.

تونی تنها در 13 بازی برای مبارزه با برنتفورد در این فصل حضور داشته است و تقریباً در نیمی از این بازی ها گلزنی کرده است. او 4 گل زده و 1 پاس گل دریافت کرده است. اگر گل او در انگلیس را هم اضافه کنید، پس از بازگشت از محرومیتش در این فصل، او در 14 بازی 5 گل و 1 پاس گل داده است. تصور کنید اگر او را در تیم هجومی تری مانند چلسی قرار دهند، با تعداد موقعیت هایی که ایجاد می کنیم (معمولا – نه همیشه)، و چگونه ترجیح می دهیم روی پای جلو بازی کنیم. حتی سبک هرج و مرج ضد حمله ما گاهی اوقات به تونی می‌آید. شک ندارم اگر در تیم بهتری باشد دو برابر گل می زند.

تونی یک مهاجم مرکزی واقعی است و به شیوه ای مشابه هری کین بازی می کند، از این نظر که چگونه در ترکیب بازی ها شرکت می کند و فضا و فضایی را در پشت سر برای بازیکنانی با سرعت ایجاد می کند که شاید نیکلاس جکسون اگر به عنوان بازی می کرد. یک مهاجم پهن، میخائیلو مودریک با سرعت خود، یا نونی مادوکه که او نیز مستقیم و روی پای جلو است، برای بهره برداری. چشم انداز کول پالمر و انزو فرناندز یک روز میدانی با فردی مانند تونی برای هدف قرار دادن خواهد داشت، و مالو گوستو و ریس جیمز نیز فردی را برای انتخاب روی صلیب ها خواهند داشت. زمانی که باید از عقب به مدت طولانی حرکت کنیم، تونی در بازی نگهدارنده نیز خوب است.

او همچنین یک چیز در ذهن خود دارد و آن گلزنی است. در لیگ برتر این فصل او در هر بازی 3 شوت باورنکردنی می زند. این باورنکردنی است زیرا برای تیمی مانند برنتفورد است که عمدتاً به جای هجوم، زیر نظر است. او همچنین در هر بازی 3.6 دوئل هوایی چشمگیر برنده می شود.

با مقایسه آن با جکسون که تا کنون در این فصل در 41 بازی در تمامی رقابت ها (داخلی و بین المللی) 12 گل و 3 پاس گل به ثبت رسانده است و در مجموع تنها 1.9 شوت در هر بازی می زند و فقط 0.9 دوئل هوایی در هر بازی برده است، می توانید ببینید ما با نداشتن مشخصات فردی مثل تونی کاملاً گم شده ایم.

آیا تونی کامل است؟ جواب منفی. آیا هیچ یک از گزینه های موجود ما کامل است؟ جواب منفی. هر امضایی یک ریسک است. من فقط فکر می کنم مهم است که با امضای قرارداد با شخصی که ثابت شده و سرشار از اعتماد به نفس است، این خطر را تا حد امکان کاهش دهیم. من نمی‌خواهم در مورد اینکه یک نفر چگونه بد بازی می‌کند صحبت کنم، زیرا آنها یک “بازیکن اعتماد به نفس” هستند. شک نکنید که آیا آنها در اینجا مستقر می شوند یا نه، و قرارداد با شخصی با تجربه PL باعث کاهش این شک می شود.

من مطمئناً تونی یا هیچ کس نیستم، و کاملاً روی گزینه های دیگر باز هستم و از گزینه های دیگر نیز راضی خواهم بود. اما اگر بتوانیم تونی را در تابستان امسال با حدود 40 میلیون پوند به دست آوریم، بسیار خوشحال خواهم شد (من فکر می کنم ممکن است بیشتر از این باشد، به خصوص اگر باشگاه های دیگر نیز وارد شوند).

او 28 سال سن دارد، ملی‌پوش انگلیس است، تجربه گلزنی اثبات شده‌ای دارد، و تجربه رهبری و کاپیتانی دارد، که در واقع احتمالاً مهم‌ترین چیزی است که باید وارد کنیم و من حتی به آن اشاره نکرده‌ام.

او باکس های زیادی را تیک می زند. انجامش بده

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/chelsea-could-finally-be-coming-around-to-signing-experience/ منبع: