چلسی عاقلانه است که در اسرع وقت با سرمربی جدید از قبل به توافق برسد – گفتگوی چلسی

من معنی را در این می بینم. آوردن یک مدیر در حال حاضر، البته اگر آنها در دسترس باشند و آماده ورود باشند، قطعاً نکات مثبتی خواهد داشت.

پل مرسون:

در هر صورت، من فکر می‌کنم هواداران خواهان ثبات هستند و می‌خواهند ببینند ما به چه سمتی می‌رویم، اما آنها همچنین اهمیت تصمیم‌گیری درست را در حال حاضر می‌دانند.

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/opinions/chelsea-wise-to-pre-agree-new-manager-asap/ منبع:

«مهم نیست که مدیر چه کسی باشد. اکنون باید مدیر را بیاورند. اکنون باید این موضوع را حل کنند. این بی احترامی به فرانک نیست، اما آنها باید “درست که می خواهیم، ​​چه کسی را می گیریم” بروند.

آنها باید یک مدیر را انتخاب کنند زیرا او در ماه می وارد می شود، بازیکنان همه به تعطیلات می روند، آنها برمی گردند و او می رود “درست که من نیاز دارم.”

او می دانست که باشگاه در تابستان چه کسانی را می فروشد و تیمش را بر اساس آن انتخاب می کرد (حداقل امیدوار). آمدن در پیش فصل به او زمان کمتری می دهد تا با بازیکنان کار کند و روی تاکتیک هایش کار کند.

با این حال، آنچه مرسون در زیر می گوید در واقع تا حدی منطقی است.

شما اکنون وارد بازی شوید، چهار، پنج، شش بازی دیگر باقی مانده است، می توانید در مورد اینکه چه کسی فصل بعدی آنها خواهد بود، چه کسی نیست. او می داند که به هر حال فقط برای مدت کوتاهی آنجاست. فرانک می‌داند که برای مدت کوتاهی در آنجا بود، او برای بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا حضور داشت.

این هفته بحث هایی در مورد اینکه آیا چلسی باید در حال حاضر یک سرمربی جدید جذب کند یا اینکه آیا آنها باید تا تابستان صبر کنند و به فرانک لمپارد اجازه دهند تا نقش سرپرست خود را ببیند، وجود داشت.

با این حال، تصمیم نهایی من و کاری که انجام خواهم داد، راه میانی برای این و شاید بهترین گزینه است، که می تواند در اسرع وقت با یک مدیر جدید از نظر یک پیش قرارداد موافقت کند. سپس سرمربی جدید می تواند شروع به ارزیابی تیم و برقراری ارتباط با کادر فعلی و فرانک لمپارد برای شروع به حذف تدریجی بازیکنان کند.

پل مرسون فکر می‌کند که ما باید همین الان یک مدیر جدید جذب کنیم، و او در واقع استدلال بسیار خوبی برای آن بیان می‌کند که مرا به فکر فرو برد. شنوندگان پادکست من در روز چهارشنبه می‌شنیدند که من به این سؤال نه گفتم، زیرا من این موضوع را نمی‌دانستم. همچنین، تصور کنید که او وارد می‌شود و ما همچنان cr*p هستیم، طرفداران بی‌ثبات از قبل پشت او خواهند بود.

با این اوصاف، هر نامزدی که هنوز در رقابت برای سرمربیگری چلسی قوی باشد، قطعاً از قبل این کار را انجام خواهد داد، شاید همه این کار را با فرانک صحبت کنند.

صادقانه بگویم، من استدلال های خوبی از هر دو طرف دیده ام.