چلسی کنار رفت؛ انتقال بزرگ بایرن مونیخ نهایی شد

این پیشنهاد رسمی می تواند تا ساعاتی دیگر به صورت رسمی ارسال شود و با توجه به اینکه خود ماتیس دی لیخت تنها می خواست به مونیخ برود، احتمال این معامله به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. مذاکرات غیررسمی برای این انتقال در فضای دوستانه خوبی آغاز شد و حسن صالح حمیدزیچ دیدار مثبتی با سران یوونتوس داشت. آنچه برای باشگاه آلمانی امیدوارکننده است این است که باشگاه چلسی برای جذب ماتیس دی لیخت کورس را ترک کرد و مدافع هلندی به صراحت اعلام کرد که تنها می خواهد به بایرن مونیخ برود.


سرویس خبر شماره: 1832556
17 جولای 1401 ساعت 09:49
2K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

دی لیخت در راه آلمان؛

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جدایی ماتیس دی لیخت از یوونتوس قطعی شده و این بازیکن نمی خواهد در لیگ ایتالیا بماند. روزنامه بیلد در گزارشی مدعی شد که بایرن مونیخ اکنون تنها تیمی است که به دنبال دی لیخت است و باشگاه باواریایی در حال بررسی شرایط پیشنهاد 90 میلیون یورویی برای پاسخگویی به درخواست یوونتوس است. تماس های جدیدی بین بایرن و یوونتوس برای دی لیخت برقرار شده است و پیشنهاد فعلی بایرن مونیخ 75 میلیون یورو به اضافه 10 تا 15 میلیون یورو پاداش است.

حسن صالح حمیدزیچ سابقه بازی در یوونتوس را دارد و رابطه خوبی با سران این باشگاه دارد. با توجه به عدم تمایل ماتیس دی لیخت به تمدید قرارداد با یوونتوس، این باشگاه چاره ای جز فروش مدافع هلندی خود ندارد و بسته به مبلغ مورد نظر آنها، بایرن مونیخ نیز پرداخت خواهد کرد. بنابراین، پس از قرارداد با سادیو مانه، خرید ماتیس دی لیخت دومین خرید بزرگ بایرن مونیخ در این پنجره تابستانی خواهد بود.



مجله اخبار فوتبال خارجی بایرن مونیخ به جذب ماتیس دی لیخت، مدافع 22 ساله هلندی بیانکونری نزدیک شده است.