چلسی 1-0 اورتون؛ پیروزی توخل در گودیسون پارک

چلسی اولین بازی خانگی خود در فصل جدید را هفته آینده برگزار خواهد کرد. بازی سخت و حساس چلسی در استمفوردبریج مقابل تاتنهام برگزار خواهد شد. دیداری که یکی از دربی های لندن محسوب می شود.



مجله اخبار فوتبال خارجی

با گذشت هشت دقیقه از نیمه اول، بن چیلول وارد محوطه جریمه اورتون شد و دوکور، مدافع آن تیم، او را از پشت با دو دست گرفت و او را بیرون کرد. خطای واضح مدافع اورتون باعث شد داور سوت بزند و نقطه پنالتی را نشان دهد. جورجینیو پشت توپ قرار گرفت و یک ضربه پای راست صاف به سمت چپ دروازه پیکفورد زد تا چلسی 1-0 پیش بیفتد.

چلسی در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ برتر میهمان اورتون بود و با یک پنالتی توسط جورجینیو به گل تبدیل شد. او توانست سه امتیاز این بازی را کسب کند.

زمانی که بازی از سر گرفته شد، چلسی برتری نسبی داشت و رحیم استرلینگ و میسون مانت بارها مدافع و دروازه بان اورتون را به چالش کشیدند. تا اینکه در دقیقه 43 استرلینگ توپ را از پیکفورد عبور داد و وارد دروازه شد. اما پرچم داور برای آفساید بالاست.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چلسی هفته اول لیگ برتر را با سفر به لیورپول آغاز کرد تا در ورزشگاه خانگی خود گودیسون پارک به مصاف اورتون برود.

بازی در نیمه دوم با تنش کمتری همراه بود و در نهایت با همین نتیجه به سود چلسی به پایان رسید. هر دو تیم موقعیت های زیادی نداشتند، اما با کمی اغماض، چلسی شایسته پیروزی در این بازی بود.


سرویس خبر شماره: 1837111
اوت 15, 1401 در 11:29 ب.ظ
2.7 هزار امتیاز خبر|

4نقطه نظر

در دقایق ابتدایی نیمه دوم، اورتون یکی از مهمترین موقعیت های گلزنی بازی را خلق کرد. داماری گری موفق شد در دوئل مستقیم با تیاگو سیلوا مدافع چلسی او را شکست دهد. وینگر اورتون انگلیس آماده شوت بود که سیلوا به توپ رسید و توانست ضربه گری را دفع کند تا دروازه چلسی بسته بماند.

تنها 10 دقیقه از بازی، مصدومیت شدید مدافع اورتون، بن گادفری، بازی را قطع کرد. گادفری ابتدا توپ را به دروازه بان جردن پیکفورد برگرداند. اگرچه فیلم‌های اسلوموشن توپ را در حال عبور از خط پشت دروازه نشان می‌داد، بازی ادامه پیدا کرد. پیکفورد برای جلوگیری از ضربه کرنر به توپ حمله کرد، اما توپ از کنار پای کای هاورتز افتاد. بن گادفری که می خواست اشتباهش را جبران کند با تکل طولانی به هاورتز رفت و مصدوم شد. در نهایت، او در دقیقه 10 با برانکارد از زمین خارج شد و هواداران دو تیم در گودیسون پارک مدافع مصدوم اورتون را به شدت تشویق کردند.

در دقیقه 83 استرلینگ فرصت داشت دروازه اورتون را باز کند اما ناکام ماند. استرلینگ با ارسال توپ به کوکوریا، جدیدترین خرید چلسی، حرکت را آغاز کرد. کوکوریا به استرلینگ برگشت و او از موقعیتی خطرناک ضربه خود را به سمت دروازه شلیک کرد. ویتالی میکولنکو، مدافع چپ اوکراینی اورتون اما در آخرین لحظه مانع از باز شدن تیمش شد و ضربه استرلینگ را از روی خط منحرف کرد.

اورتون در نیمه اول نمایش خوبی داشت. توماس توخل می دانست که تیمش در یک سوم دفاعی حریف قدرت تمام کردنی ندارد و اگر اشتباه مدافع اورتون نبود، بازی در نیمه اول با تساوی به پایان می رسید.